رئیس کل دادگستری استان گیلان از بیمارستان میلاد لاهیجان و پارک باغ نارنج بازدید کرد و در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان که با  حضور دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و مسئولان شهرستان تشکیل شد حضور یافت. رشتکده،  به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان […]

رئیس کل دادگستری استان گیلان از بیمارستان میلاد لاهیجان و پارک باغ نارنج بازدید کرد و در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان که با  حضور دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و مسئولان شهرستان تشکیل شد حضور یافت.

رشتکده،  به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان از بیمارستان میلاد لاهیجان و پارک باغ نارنج بازدید کرد و در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان که با  حضور دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و مسئولان شهرستان تشکیل شد حضور یافت.
حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه عده ای افراد سودجو اراضی کشاورزی و زراعی را به قیمت اندک از کشاورزان خریداری می نمایند تصریح کرد:  این افراد با تغییر کاربری های غیر مجاز اقدام به ساخت و ساز ویلاهای مجللی می نمایند و از این طریق هزینه هنگفتی را به دست می آورند.
وی با تاکید بر اینکه اولویت باید مردم و سود و زیان آن ها باشد اظهار داشت: اجرای عدالت و کوتاه کردن دست زیاده خواهان باید برنامه اصلی مسئولان باشد.
رییس شورای قضایی استان از دهیاران خواست تا در حفظ زمین های کشاورزی روستاییان اهمال ننموده و دقت بیشتری داشته باشند و تغییر کاربری ها و تصرفات غیر مجاز را به دستگاه قضایی گزارش نمایند.احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان که در این بازدید حضور داشت با اشاره به اینکه بیمارستان میلاد لاهیجان بستر مناسبی در ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی در شرق استان می باشد اظهار داشت: اختلافاتی در بحث واگذاری بیمارستان و همچنین کمبود هایی در زمینه امکانات و تجهیزات آن وجود دارد که امید است بزودی مرتفع شود.
وی با بیان اینکه ساختمان مخروبه ای که در پارک باغ نارنج واقع است موجبات نگرانی و ناامنی را برای شهروندان فراهم کرده است افزود: مالکیت این ساختمان بر عهده شهرداری است و باید به طور کامل در اختیار این سازمان قرار گیرد تا  به صورت بهینه ای مورد بهره برداری قرار گیرد.