رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان از تشکیل پارلمان کشاورزی با حضور نخبگان و خبرگان این بخش در استان خبر داد و گفت: این مجموعه در راستای توانمندسازی کشاورزان و تصمیم سازی کشاورزی استان تشکیل خواهد شد و تجارب ارزشمند به دست آمده برای افزایش بهره‌وری به کارگیری می شود. رشتکده،  صالح محمدی در نشست خبرگان بخش […]

رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان از تشکیل پارلمان کشاورزی با حضور نخبگان و خبرگان این بخش در استان خبر داد و گفت: این مجموعه در راستای توانمندسازی کشاورزان و تصمیم سازی کشاورزی استان تشکیل خواهد شد و تجارب ارزشمند به دست آمده برای افزایش بهره‌وری به کارگیری می شود.

رشتکده،  صالح محمدی در نشست خبرگان بخش کشاورزی استان ضمن تاکید بر اینکه کشاورزان نمونه و برتر استان به عنوان خبرگان بخش کشاورزی شناخته می‌شوند، اظهار کرد: کشاورزی و دامداری که توانسته با دراختیار گرفتن علم و تجربه بهترین بهره وری را داشته باشد پس می‌تواند بهترین مروج نیز برشمرده شود.

وی ایجاد این تشکل را نیاز سازمان جهادکشاورزی دانست و گفت: امیدوارم با تشکیل هرچه سریعتر این تشکل به مشابه یک پارلمان در راستای تصمیم گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها بازوی توانمند سازمان بشود.

رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان بهره گیری از ابزارهای نوین و دانش بنیان را تسهیل‌گر حوزه کشاورزی و دامداری عنوان و خاطرنشان کرد: احصاء مشکلات و یافتن راه حل آن توسط نخبگان جوان نیز باید مورد توجه این تشکل باشد.