معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد خریداران زمین های گیلان، خارج از استان هستند، گفت: اگر به همین روال پیش رود تا ۱۰ سال آینده زمینی برای گیلانی‌ها وجود نخواهد داشت! رشتکده،   سید محمود بشیری معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گیلان با تشریح این خبر اظهار کرد:حفظ روستا […]

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد خریداران زمین های گیلان، خارج از استان هستند، گفت: اگر به همین روال پیش رود تا ۱۰ سال آینده زمینی برای گیلانی‌ها وجود نخواهد داشت!

رشتکده،   سید محمود بشیری معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گیلان با تشریح این خبر اظهار کرد:حفظ روستا و نیروهای ماندگار در آن، از وظایف بنیاد مسکن است و اجرای طرح هادی نیز از جمله برنامه های مهم این بنیاد است که جهت رفاه عمرانی روستانشینان دنبال می شود.

وی افزود: استان گیلان دارای ۲ هزار و ۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار است که ۹۸% این روستاها دارای طرح هادی هستند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه متاسفانه قطعات بسیار زیادی از زمین های شهرستان هایی چون ماسال و تالش توسط مهاجرین دیگر استان ها خریداری شده است، تصریح کرد:  این خریداران با هدف تفریح چند روزه زمین را خریداری و ساخت و ساز انجام می دهند.

بشیری با اشاره به اینکه حدود ۶۰% درصد خریداران زمین های گیلان، خارج از استان هستند، عنوان کرد: اگر به همین روال پیش رود تا ۱۰ سال آینده زمینی برای گیلانی‌ها وجود نخواهد داشت!