آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در حکمی «محسن منصوری» را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد. رشتکده، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در حکم انتصاب محسن منصوری، با آرزوی موفقیت برای معاون اجرایی ریاست جمهوری در انجام شایسته وظایف محوله، وی را مکلف کرد با اهتمام به “عدالت‌محوری”، “روحیه […]

 آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در حکمی «محسن منصوری» را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

رشتکده، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در حکم انتصاب محسن منصوری، با آرزوی موفقیت برای معاون اجرایی ریاست جمهوری در انجام شایسته وظایف محوله، وی را مکلف کرد با اهتمام به “عدالت‌محوری”، “روحیه انقلابی”، “مردم‌داری”، “پاکدستی و فسادستیزی”، “قانون‌مداری” و “مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی” با نظارت دقیق بر پیشبرد و حسن اجرای امور در تحقق اهداف کلان دولت در این حوزه مجدانه بکوشد.

«محسن منصوری» متولد خرداد ۱۳۶۳ در شهرستان و رامین و دارای مدرک کارشناسی مکانیک با گرایش ساخت و تولید از دانشگاه شهید رجایی تهران و کارشناسی ارشد مدیریتی آموزشی از دانشگاه تهران است.

وی پیش از این استاندار تهران بود.

عضویت در شورای‌عالی جمعیت هلال احمر، معاونت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعاملی و نایب رئیسی هیات مدیره بنیاد علوی، مدیرعاملی و عضویت در هیأت مؤسس و هیأت مدیره بنیاد کرامت آستان قدس رضوی از جمله سوابق اجرایی منصوری است.

وی همچنین فرمانداری شهرستان ورامین، عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون والیبال، معاونت حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش، مدیریت دفتر همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه و دبیرکلی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان را در کارنامه خود دارد.

از دیگر مسئولیت‌های منصوری می‌توان به عضویت در گروه مشاوران جوان وزارت آموزش و پرورش، مشاور نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و مشاور استاندار تهران اشاره کرد و در سال‌های ۹۰ تا ۹۱ نیز عضو کمیسیون تحول اداری در استانداری تهران بوده است.

ارتقای بنیاد علوی از مجری امور خیریه‌ به موسسه‌ای اجتماعی و تأسیس مرکز قرض الحسنه علوی با رویکرد توانمندسازی محرومین، راه‌اندازی واحد کارآفرینی اجتماعی و تقویت خدمات اجتماعی آستان قدس رضوی در حوزه مقابله با بحران‌ها و بلایای طبیعی، راه‌اندازی طرح ملی «حسنا» با هدف حمایت از مادران محروم باردار و تشکیل هزار و ۵۰۰ کانون پیشرفت روستایی در راستای ساماندهی و کارآمدترسازی گروه‌های جهادی و همچنین ایجاد شبکه نخبه‌پرور در مناطق محروم و کم برخوردار با راه‌اندازی کانون‌های آموزشی در این مناطق از جمله اقدامات منصوری در دوران تصدی مسئولیت‌هایی است که در سال‌های اخیر بر عهده داشته است.