سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام عزای سالار شهیدان را به شهروندان محترم رشت تسلیت گفت.   رشتکده،  به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت، ضمن تسلیت […]

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام عزای سالار شهیدان را به شهروندان محترم رشت تسلیت گفت.

 

رشتکده،  به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت، ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه ماه محرم‌ الحرام و فرا رسیدن همایش عرفان و حماسه سیدالشهدا، تاسوعا و عاشورای حسینی پیامی به شرح زیر صادر کرد.

 

“السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التز حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابداً ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم …”

 

گرچه قامت امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش در تاسوعا و عاشورای حسینی مظلومانه به خون نشست اما پیام نهضت کربلا به واسطه حقانیت این خون خروشان، بصیرت و هوشیاری قبیله «ثاراللّه» و رهروان قافله صبر عالم گیر شد و دقیقا به همین علت است که درسهای ناب این مکتب الهی باید همواره آویزه گوش دل و جانمان باشد.

 

همه ما شیفتگان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با تقویت روحیه ولایتمداری و بصیرت در خود باید بکوشیم از رهپویان واقعی قبیله خدا باشیم و تا فرجام تاریخ و ظهور منجی عالم بشریت(عج) خونخواه خون خدا در صحرای کربلا و انتقام گیرنده ثاراللّه از ظالمان و سفاکان عالم باقی بمانیم، زیرا پاسداشت مکارم اخلاق و ظلم ستیزی بزرگترین و مهمترین درس تاسوعا و عاشورای حسینی است.

 

اینجانب فرا رسیدن ایام حزن و اندوه و ماه سوگواری سرور و سالار شهیدان دو عالم حضرت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران فداکار و با وفای ایشان و ایام الله تاسوعا و عاشورای حسینی را حضور مردم خداجو، حق طلب و شریف استان گیلان و ولایتمدار شهر رشت تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم عزاداری همه عاشقان حضرت ثار الله (ع) در این روزهای پرسوز و ماتم، مقبول درگاه حضرت احدیت واقع شود.

 

سید مجتبی خدمت بین دانا

سرپرست شهرداری رشت