رشتکده،  سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت جهت تبریک، تعامل بیشتر و ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های پیش رو به همراه معاونین و مدیران شهرداری به دیدار اعضای جدید هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رفت.   به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید مجتبی خدمت بین […]

رشتکده،  سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت جهت تبریک، تعامل بیشتر و ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های پیش رو به همراه معاونین و مدیران شهرداری به دیدار اعضای جدید هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رفت.

 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت امروز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در دیدار با هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: بی شک مدیریت شهری در شهر رشت که مشکلات و تبعات خاص خود را دارد، کاری بسیار سخت و پیچیده است.

 

در این دیدار سرپرست شهرداری رشت گفت: این روزها شهرداری رشت، معاونین و مدیران واقعا درگیر انجام امورات هستند و امیدواریم شورا و شهرداری در کنار هم خدمات مثمرثمری را به شهروندان ارائه دهند.

 

سید مجتبی خدمت بین دانا با بیان اینکه شهرداری در حال حاضر با تمام توان خود مشغول کار و خدمت است، عنوان کرد: تا چندین روز آینده شاهد اجرای پروژه‌های خوبی در سطح شهر رشت خواهیم بود که نتیجه همکاری و مشارکت همه جانبه شورای شهر و شهرداری است.

 

وی حقوق و دستمزد پرسنل را از جمله چالش‌های پیش روی شهرداری خواند و تصریح کرد: با اجرای قانون افزایش ۵۷ درصدی حقوق و دستمزد، شهرداری رشت باید ماهانه ۷۰ میلیارد تومان در این مسیر هزینه و قانون را اجرایی نماید‌.

 

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر اینکه هفته گذشته تمامی ابلاغهای کارگری امضا و به لیست حقوقی ارائه شدند، افزود: امروز هم دستور دادیم تا میزان اضافه‌کاریها اعلام شود تا برخلاف ماههای گذشته و به دور از عجله و شتاب نسبت به پرداخت لیست اضافه‌کاریها اقدام کنیم.

 

محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با تشکر از سرپرست شهرداری رشت، معاونین و مدیران، اذعان کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر در خدمت مجموعه مدیریت شهری است و وظیفه شوراست که علاوه بر تکلیف نظارتی خود، تمام موانع پیش روی کار مدیریت شهری، توسعه و عمران شهر و ارائه خدمات مطلوبتر به مردم را از میان بردارد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه شورا و شهرداری باید مکمل یکدیگر باشند، ابراز داشت: بارها تاکید کرده‌ام که یک شورای قوی به یک مجموعه مدیریت شهری و اجرایی قوی نیاز دارد و بالعکس، زیرا تنها با این شیوه و با این سطح تعاملات برنامه‌ها به خوبی پیش می‌رود و اهداف تحقق پیدا میکنند.

 

محمد حسین واثق کارگرنیا اذعان کرد: اگر شورا و شهرداری با هم تعامل مشترک و دوسویه داشته باشند، منافع این امر به مردم و کل شهر باز خواهد گشت و عقب‌ماندگی ها کاهش پیدا می‌کند.

 

وی اظهار داشت: خوشحالیم که در مدت سه هفته اخیری که سرپرست شهرداری رشت در مسند امورات حضور دارند، کارهای خوبی در سطح شهر و شهرداری انجام شده است و شاهد اقدامات جهادی در پروژه‌های شهرداری رشت و ارائه مطلوبتر خدمات به مردم بودیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در پایان روز خبرنگار را نیز به همه اهالی رسانه تبریک گفت و با بیان اینکه به زودی شورا و شهرداری یک برنامه مشترک در این زمینه برگزار می‌کنند، یادآور شد: از سرپرست شهرداری رشت که سنت دیرینه صله رحم را به جا آورده و امروز به دیدار هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت آمده‌اند، تشکر میکنم و امیدوارم این رفت و آمدها به صورت دو طرفه تداوم داشته باشد.