در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با شهروندان، جلسه ملاقات عمومی مردمی سرپرست شهرداری رشت برگزار شد و طی آن سید مجتبی خدمت بین دانا به خواسته‌های شهروندان رسیدگی کرد. رشتکده،  به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع […]

در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با شهروندان، جلسه ملاقات عمومی مردمی سرپرست شهرداری رشت برگزار شد و طی آن سید مجتبی خدمت بین دانا به خواسته‌های شهروندان رسیدگی کرد.
رشتکده،  به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با شهروندان، امروز سه شنبه یکم شهریور ۱۴۰۱ جلسه ملاقات عمومی مردمی سرپرست شهرداری رشت برگزار شد و طی آن سید مجتبی خدمت بین دانا ضمن استماع موضوعات و موارد مهم مطروحه به خواسته‌های شهروندان رسیدگی کرد.
لازم به ذکر است، برگزاری جلسات مردمی سه شنبه‌های شهروندی با توجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان برای دیدار چهره به چهره با شهردار انجام می‌شود تا بدین سبب رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف شهری با مشارکت مدیران مناطق و واحدهای شهری در پروسه زمانی کوتاهتری انجام گردد.