سرپرست شهرداری رشت در دیدار با فرماندار شهرستان رشت که به مناسبت هفته دولت انجام شد اجرای پروژه‌های اولویت‌دار را هدف مهم شهرداری ذکر کرد و گفت: پروژه سرچشمه که مدتها بود پیگیر اجرای آن بودیم به زودی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.   رشتکده،  به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری […]

سرپرست شهرداری رشت در دیدار با فرماندار شهرستان رشت که به مناسبت هفته دولت انجام شد اجرای پروژه‌های اولویت‌دار را هدف مهم شهرداری ذکر کرد و گفت: پروژه سرچشمه که مدتها بود پیگیر اجرای آن بودیم به زودی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

 

رشتکده،  به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری بهمراه اعضای شورای اسلامی شهر رشت امروز شنبه پنجم شهریور ۱۴۰۱ به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت با حمیدرضا امام پناهی فرماندار شهرستان رشت دیدار کرد.

 

سرپرست شهرداری رشت در این دیدار با بیان اینکه دوران سرپرستی دوره‌ای گذرا است اظهار کرد: باید تلاش کنیم با رویکردی جهادی از فرصت‌های به دست آمده در جهت گره‌گشایی مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات شهر و خدمت به مردم استفاده کنیم.

 

خدمت بین دانا در ادامه ضمن اشاره به اجرای چندین پروژه بزرگ در سطح رشت اذعان کرد: پروژه سرچشمه که مدتها بود پیگیر اجرای آن بودیم به زودی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد از طرفی تمام تلاش ما این است تا به روند اجرای سایر پروژه‌های اولویت‌دار شهر سرعت ببخشیم.

 

وی همچنین به اجرای پروژه آسفالت مسیر جاده تهران یکی از ورودی‌های مواصلاتی شهر رشت اشاره کرد و گفت: امیدواریم با ساماندهی ورودی‌های رشت که یکی از دغدغه‌های فرمانداری رشت نیز بوده اتفاقات خوبی در این باره رقم بخورد.

 

سرپرست شهرداری رشت در پایان رایزنی برای جذب اعتبارات ملی پروژه‌ها را اولویت کاری خود خواند و ابراز داشت: بنده تا زمانی که در این جایگاه حضور دارم تمام توانم را برای رفع مشکلات شهر رشت به کار خواهم بست.