سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان بر لزوم ساخت برنامه‌های مشارکتی در راستای افزایش نشاط اجتماعی و مباحث فرهنگی و آموزشی مرتبط با مدیریت شهری تاکید کرد. رشتکده،  به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ سید مجتبی خدمت بین […]

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان بر لزوم ساخت برنامه‌های مشارکتی در راستای افزایش نشاط اجتماعی و مباحث فرهنگی و آموزشی مرتبط با مدیریت شهری تاکید کرد.
رشتکده،  به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت امروز شنبه پنجم شهریور ۱۴۰۱ با محمدباقر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 سرپرست شهرداری رشت تلاش مخرب رسانه‌های بیگانه در راستای کم جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ایجاد نا امیدی و دلسردی میان مردم را مورد اشاره قرار داد و افزود: بدون شک انتشار اخبار اقدامات و فعالیت‌های مسئولان و مدیران و نشر آن در میان مردم، دلگرمی و شادابی را برای جامعه ما به ارمغان می‌آورد.
خدمت بین دانا ضمن تاکید بر لزوم همکاری هر چه بیشتر نهاد شهرداری و صدا و سیما مرکز گیلان در بیان خدمات و اقدامات انجام شده تصریح کرد: شهرداری رشت برای ساخت برنامه‌های مشارکتی در راستای افزایش نشاط اجتماعی و مباحث فرهنگی و آموزشی مرتبط با مدیریت شهری آماده همه نوع همکاری با صدا و سیمای مرکز گیلان است.
سرپرست شهرداری رشت در پایان یادآور شد: شهرداران در اصل متولیان برقراری نظم، نشاط و خدمات اجتماعی در شهرها هستند از طرفی بسیاری از اقدامات مدیریت شهری نیاز به پردازش رسانه‌ای دارد تا اخبار و اطلاعات به بهترین شکل ممکن به سمع و نظر شهروندان برسد.