سید امیرحسین علوی شهردار رشت در جلسه با معاونان، مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌های تابعه که با حضور رضا عاشری عضو شورای اسلامی شهر برگزار شد کار و خدمت را میثاق‌نامه مشترک همه مدیران و کارکنان شهرداری خواند و گفت: به توانمندی مجموعه مدیران شهری واقعا اعتقاد دارم و مطمئنم که اگر این بدنه بخواهد […]

سید امیرحسین علوی شهردار رشت در جلسه با معاونان، مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌های تابعه که با حضور رضا عاشری عضو شورای اسلامی شهر برگزار شد کار و خدمت را میثاق‌نامه مشترک همه مدیران و کارکنان شهرداری خواند و گفت: به توانمندی مجموعه مدیران شهری واقعا اعتقاد دارم و مطمئنم که اگر این بدنه بخواهد کاری را انجام دهد حتما از عهده آن بر خواهد آمد.

 

رشتکده،  به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ سید امیر حسین علوی شهردار رشت امروز پنج شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در جلسه با معاونان، مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌های تابعه شهرداری که با حضور رضا عاشری عضو شورای اسلامی شهر برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشت: مباحث حول محور مدیریت پسماند و اجرای پروژه‌ها همچنان از سوی استانداری گیلان مورد تاکید است و شهرداری هم به دقت موضوعات آن را دنبال می‌کند.

 

شهردار رشت بودجه سالانه را سرفصل مشترک بین شهرداری و شورای شهر خواند و ادامه داد: تغییر و تحول همراه با سرعت در انجام کارها هدف مشترکی بوده که همواره توسط شورای شهر و شهرداری دنبال شده است.

 

علوی اضافه کرد: آنچه که در بودجه سال ۱۴۰۱ تدوین شده برای ما بسیار حائز اهمیت است و با اینکه متاسفانه فصل خوب کاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی از دست رفته بنابراین در حال حاضر نیازمند سرعت بخشیدن به روند انجام کارها هستیم.

 

وی ضمن تاکید بر جدیت بیشتر مدیران مناطق برای کسب درآمدهای پایدار برای شهرداری رشت به هزینه‌های جاری شهرداری هم اشاره نمود و اذعان کرد:‌ قرار نیست شهرداری رشت برای پرداخت هزینه‌های جاری خود به منابعی که محل هزینه کرد آنها مشخص است چشم‌ داشته باشد و به همین علت باید سرعت اقدامات را افزایش دهیم تا کمبودها جبران شود.

 

شهردار رشت یادآور شد: باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کنیم تا با سرعت بخشیدن به طرح‌ها و پروژه‌ها برای ایام دهه فجر پروژه‌‌ای جهت افتتاح و تقدیم به مردم در دست داشته باشیم.

 

علوی استفاده از فرصت کنونی برای کار و خدمت را هم مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: از همه مدیران و پرسنل خدوم شهرداری رشت میخواهم که تمام توان خود را برای خدمت به مردم و شهروندان به کار گیرند تا کمبودها و نواقص به تدریج از میان برداشته شوند.

 

وی در پایان میثاق و سرفصل مشترک همه مدیران و کارکنان شهرداری رشت را کار و خدمت دانست و اضافه کرد: به توانمندی مجموعه مدیران شهری واقعا اعتقاد دارم و مطمئنم که اگر این بدنه بخواهد کاری را انجام دهد حتما از عهده آن بر خواهد آمد.

 

رضا عاشری عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه باید از فرصت خدمت استفاده شود تصریح کرد: پرداخت حقوق و مزایا و اضافه کار پرسنل به همان روال گذشته واقعا شور و شوق و انگیزه بالایی را بین کارکنان ایجاد می‌کند و نتایج موثر آن را هم به خوبی شاهد بودیم.

 

عاشری استفاده از ظرفیت همه مدیران شهرداری را خواستار شد و عنوان کرد: امیدوارم با ایجاد فضای همدلی از ظرفیتهای موجود در پستهای مدیریتی با توجه به توانمندیهایی که دارند استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر از همه توان خود برای کمک به شهرداری رشت استفاده خواهد کرد افزود: کمبودها و مضایق زیادی در بخش‌های مختلف شهرداری رشت وجود دارد که لازم است نسبت به رفع آن اقدام گردد.

 

عاشری سید امیرحسین علوی را از جمله مدیران کاربلد، متخصص و حرفه‌ای دانست و ابراز داشت: بدون شک شنیدن نظرات کارشناسانه و فنی به بهبود انجام کارها در شهرداری رشت کمک می‌کند و تبعات مثبتی هم برای خود شهر به بار خواهد آورد.

 

لازم به ذکر است در پایان این جلسه هر کدام از معاونین شهردار رشت، مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌های تابعه شهرداری نیز ضمن تبریک ورود سید امیرحسین علوی به مجموعه شهرداری رشت، نسبت به ارائه پیشنهاداتی برای اداره بهتر کارها و برنامه‌ها اقدام کرده و اعلام نمودند که در سال جاری با تمام توان خود برای خدمت به مردم گام برمی‌دارند.