سید امیر حسین علوی شهردار رشت ارتقاء امنیت مردم و تداوم آن در سطح جامعه را هدف غایی غیور مردان نیروی انتظامی خواند و گفت: ناجا در دفاع از کیان مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و حتی در مسیر مقدس خدمت، مظلوم هم واقع شده است.   رشتکده،  به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات […]

سید امیر حسین علوی شهردار رشت ارتقاء امنیت مردم و تداوم آن در سطح جامعه را هدف غایی غیور مردان نیروی انتظامی خواند و گفت: ناجا در دفاع از کیان مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و حتی در مسیر مقدس خدمت، مظلوم هم واقع شده است.

 

رشتکده،  به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی شهردار رشت با صدور پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

 

 بسمه تعالی

 

به فرمایش رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای مدظله‌ العالی، نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است و هرگز نمی‌توان خدمات بی‌شائبه این نهاد مقدس و مردمی را در بسیاری از حوزه‌ها از جمله برگزاری رزمایش‌های مواسات و کمک به دستگاه‌های متولی مقابله با کرونا نادیده گرفت.

 

امنیت مثال زدنی کشورمان به برکت اقتدار قوای مسلح خاصه نیروی انتظامی شجاع و قهرمان، خون پاک شهدا و تدابیر و هدایتهای الهی مقام معظم رهبری حاصل شده و تا به امروز نیروی انتظامی در راستای عمل به مأموریتهای ذاتی خود و دفاع از کیان مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرده و حتی در مسیر مقدس خدمت مظلوم هم واقع شده است.

 

در بحبوحه جنگ روایتها و جنگ شناختی دشمن علیه ملت ایران اسلامی، ارتقاء امنیت و تداوم آن در سطح جامعه و محقق شدن فرامین مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز “مدظله العالی” هدف غایی و اصلی نیروی انتظامی بوده است و این نهاد انقلابی و مردمی پس از فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز بیش از هر زمان دیگری در میدان دفاع از امت اسلامی، جهاد و ایثار حضور خواهد داشت.

 

اینجانب با قدردانی از جانفشانی تمامی فرماندهان و پرسنل خدوم ناجا، هفته نیروی انتظامی را به فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای، جانشین معظم له در امور انتظامی، فرماندهان و پرسنل زحمتکش این نیرو به ویژه در شهر رشت تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روز افزون این غیور مردان را از پروردگار متعال مسئلت می‌نمایم.

 

سید امیر حسین علوی

شهردار رشت