کمیسیون صنایع مجلس با واردات خودرو کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال با هدف تنظیم بازار موافقت کرد. رشتکده،  سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از واردات خودروهای دست دوم با عمر کمتر از ۵ سال در کشور خبر داد. اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جلسه امروز خود با واردات خودروهای کارکرده با عمر […]

کمیسیون صنایع مجلس با واردات خودرو کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال با هدف تنظیم بازار موافقت کرد.

رشتکده،  سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از واردات خودروهای دست دوم با عمر کمتر از ۵ سال در کشور خبر داد.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جلسه امروز خود با واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال موافقت کردند.

کمیسیون‌های تخصصی مجلس عصر امروز جلسه داشتند که در این جلسات پیشنهادات نمایندگان درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ و همچنین رسیدگی به سوالات نمایندگان از وزرای کشور و اقتصاد را مورد بررسی قرار دادند.

روح‌اله عباس‌پور، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح جلسه امروز این کمیسیون گفت:در جلسه امروز پیشنهادات اعضای کمیسیون درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به یکی از پیشنهادات تصویب‌شده در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن، اضافه کرد: در یکی از این پیشنهادات به وزارت صنعت، معدن و تجارت اجازه داده شد برای توسعه حمل و نقل، تنظیم بازار و کاهش مصرف سوخت، خودروی دست دوم با عمر کمتر از ۵ سال وارد شود.

عباس پور در تشریح مجوز واردات خودرو گفت:از آنجا که این خودروها از پیش تولید شده، فرآیند واردات آن نسبت به خودروهای نو کوتاهتر است، از سوی دیگر قیمت این خودروها نسبت به خودروی نو کمتر است بنابراین تعداد خودروهای وارداتی افزایش می‌یابد.