ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر سازمان در راستای بهره برداری حداکثری از فرصت همزمانی نوروز ۱۴۰۲ با ماه رمضان ، ۱۲ برنامه فرهنگی، مذهبی، نمایشگاهی را با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر و گروه های مذهبی استان گیلان برگزار می کند. رشتکده،  براین اساس برپایی محفل […]

ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر سازمان در راستای بهره برداری حداکثری از فرصت همزمانی نوروز ۱۴۰۲ با ماه رمضان ، ۱۲ برنامه فرهنگی، مذهبی، نمایشگاهی را با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر و گروه های مذهبی استان گیلان برگزار می کند.

رشتکده،  براین اساس برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان کشوری و استانی تحت عنوان آیه های نور، که در ایام ماه مبارک رمضان در مسجد ساحلی منطقه تشکیل می شود، نخستین برنامه رمضانی این سازمان در نوروز ۱۴۰۲ است.

در حوزه برنامه‌های تبلیغاتی و فرهنگی ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر سازمان منطقه آزاد انزلی برگزاری برنامه های آئینی و نمایش سنتی متناسب با نوروز و ماه رمضان و همچنین پخش برنامه‌های فرهنگی ویژه این ماه مبارک، در رادیو محیطی موج آزاد منطقه آزاد انزلی بهمراه اجرای تبلیغات محیطی جهت آشنایی و فرهنگ سازی شاخص های عفاف و حجاب و رعایت حرمت ماه رمضان را در دستور کار قرار داده است.

بنابراین گزارش به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و تسهیل خدمات رسانی، با هماهنگی اداره امکان نیروی انتظامی استان فعالیت رستوران ها و اغذیه فروشی های منطقه مجاز است.

از وجوه تمایز برنامه های نوروز رمضانی منطقه آزاد انزلی حضور فعالان فرهنگی با اجرای برنامه های شاد و متنوع در ساحل منطقه جهت انتقال آموزه های دینی، مذهبی در قالب های نمایشی، مسابقه ای و ….به خانواده های حاضر در فاز تجارت و گردشگری منطقه و همچنین انجام نظارت و پایش های مستمر بر کیفیت خدمات رسانی و ارائه کالاها به گردشگران با همکاری تشکل های بخش خصوصی و مجتمع های تجاری منطقه است.