محمد فاضلی در توئیتی نوشت:  معاون وزیر کشاورزی گفته «ما در ایران می‌توانیم آب مورد نیاز ۲ میلیارد نفر را تأمین کنیم.»  از ایشان بخواهیم گزارش علمی مؤید این ادعا را منتشر کند. این‌ها همین ادعاها را به بالایی‌ها می‌فروشند و بالا می‌روند؛ برای بالا رفتن، سرزمینی را نابود می‌کنند. عمق ‎پایتونیسم را شاهدیم. رشتکده،  […]

محمد فاضلی در توئیتی نوشت:  معاون وزیر کشاورزی گفته «ما در ایران می‌توانیم آب مورد نیاز ۲ میلیارد نفر را تأمین کنیم.»  از ایشان بخواهیم گزارش علمی مؤید این ادعا را منتشر کند. این‌ها همین ادعاها را به بالایی‌ها می‌فروشند و بالا می‌روند؛ برای بالا رفتن، سرزمینی را نابود می‌کنند. عمق ‎پایتونیسم را شاهدیم.

رشتکده،  محمد فاضلی در واکنش به اظهارات معاون وزیر کشاورزی مبنی بر تامین آب مورد نیاز ۲ میلیارد نفر نوشت:  از ایشان بخواهیم گزارش علمی مؤید این ادعا را منتشر کند.

محمد فاضلی در توئیتی نوشت:  معاون وزیر کشاورزی گفته «ما در ایران می‌توانیم آب مورد نیاز ۲ میلیارد نفر را تأمین کنیم.»

از ایشان بخواهیم گزارش علمی مؤید این ادعا را منتشر کند. این‌ها همین ادعاها را به بالایی‌ها می‌فروشند و بالا می‌روند؛ برای بالا رفتن، سرزمینی را نابود می‌کنند. عمق ‎پایتونیسم را شاهدیم.

‏اگر هر نفر روزی ۱۰۰ لیتر مصرف آب شرب بهداشت داشته باشد (میانگین فعلی کشور بالاتر است) آب لازم برای تأمین فقط شرب و بهداشت ۲ میلیارد نفر معادل ۷۳ میلیارد متر مکعب است. کل منابع آب تجدیدپذیر در دسترس کشور، ۱۰۰ میلیارد متر مکعب است. کسی در وزارت نیرو نمی‌خواهد پاسخ این ادعا را بدهد؟