جمعی از رانندگان تاکسی و اعضای شرکت تعاونی تاکسیرانی رشت با بیش از ۱۵۰۰ عضو و سهامدار در پیامی به گیل خبر، از بروز مشکلات حقوقی و به حراج رفتن دار و ندار این شرکت خبر داده اند. رشتکده،  در این پیام بیان شده است که ساختمان ۱۵۳۱ متری شرکت تعاونی تاکسیرانی رشت واقع در […]

جمعی از رانندگان تاکسی و اعضای شرکت تعاونی تاکسیرانی رشت با بیش از ۱۵۰۰ عضو و سهامدار در پیامی به گیل خبر، از بروز مشکلات حقوقی و به حراج رفتن دار و ندار این شرکت خبر داده اند.

رشتکده،  در این پیام بیان شده است که ساختمان ۱۵۳۱ متری شرکت تعاونی تاکسیرانی رشت واقع در گلسار، چهارراه صابرین در واپسین روزهای اسفند ۹۷ با قیمت ۱۴ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به فروش رفته است که می‌توان به سادگی تفاوت قیمتی فاحش با نرخ واقعی در همان تاریخ معامله را متوجه شد.

از سویی دیگر خریداران از شهریور ۹۸ تا کنون، حتی مبلغ باقی‌مانده که بیش از ۸ میلیارد تومان است را هم پرداخت نکرده اند تا به نوعی با زخمی کردن ملک، با توجه به تورم حاکم در کشور، ارزش پول پرداختی کاهش یابد.

جالب توجه است که ارزش ساختمان شرکت تاکسیرانی بر اساس اعلام کارشناسان رسمی دادگستری در حال حاضر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است.

رانندگان تاکسی رشت معتقدند این معامله در یک عملیات متقلبانه و با زد و بند انجام گرفته و خواستار رسیدگی و احقاق حق خود از سوی مراجع ذی‌صلاح هستند.