وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به برخی اخبار درباره ممنوع الورودی یک بازیگر خانم به مشهد گفت: خیلی بعید است این موضوع صحت داشته باشد ولی آن را بررسی می‌کنم. رشتکده،   محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تامین امنیت برنامه‌های فرهنگی و هنری اظهار کرد: در جلسه دولت، […]

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به برخی اخبار درباره ممنوع الورودی یک بازیگر خانم به مشهد گفت: خیلی بعید است این موضوع صحت داشته باشد ولی آن را بررسی می‌کنم.

رشتکده،   محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تامین امنیت برنامه‌های فرهنگی و هنری اظهار کرد: در جلسه دولت، مخبر دستور داد که همه دستگاه‌ها از مجوزهایی که وزارت فرهنگ صادر می‌کند تبعیت کنند. اگر اشکالی باشد، به همکاران ما منتقل و از طریق آن‌ها اقدام می‌شود. هیچ مشکلی در زمینه برپایی برنامه های فرهنگی و هنری نیست. بهاری که به پایان رسید، پررونق‌ترین بهار در سال های اخیر داشته ایم.

وی درباره برگزاری کنسرت‌ها در سالن وزارت کشور گفت: سالن وزارت کشور مشکلاتی داشت که برطرف شده و به محض این‌که مشکلات کامل حل شد، برنامه جبرانی گذشته را هم اعلام می‌کنند.

وی درباره ادعای ممنوع الورودی یک بازیگر خانم به مشهد نیز بیان کرد:  چنین چیزی نشنیدم چنین چیزی را نداریم ولی بررسی می کنم ولی خیلی بعید است که صحت داشته باشد.