مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های مرزی شهرستانهای رضوانشهر و صومعه سرا خبر داد و گفت: نیمی از ۱۰ هکتار جنگل زراعی رضوانشهر در آتش سوخت. رشتکده،  سرخوش کرم‌زاده ، اظهار کرد: حریق در جنگل‌های هفت دغنان در محدوده روستاهای لارسر و گالشخیل در مرز دو شهرستان صومعه‌سرا و رضوانشهر صورت گرفت. وی با اشاره به […]

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های مرزی شهرستانهای رضوانشهر و صومعه سرا خبر داد و گفت: نیمی از ۱۰ هکتار جنگل زراعی رضوانشهر در آتش سوخت.

رشتکده،  سرخوش کرم‌زاده ، اظهار کرد: حریق در جنگل‌های هفت دغنان در محدوده روستاهای لارسر و گالشخیل در مرز دو شهرستان صومعه‌سرا و رضوانشهر صورت گرفت.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر حادثه آتش سوزی در هفت دغنان افزود: این حریق در بخش زراعت چوب بود و با تلاش‌های یگان‌های امدادی از جمله جنگلبانان و غرق بانان، به صورت کامل اطفا و مهار شد.

مدیرکل منابع طبیعی گیلان از حریق سطحی ۵ هکتار از اراضی جنگلی هفت دغنان خبر داد و بیان کرد: ۵۰ درصد از ۱۰ هکتار جنگل‌های هفت دغنان به صورت سطحی طعمه حریق شده است.

کرم زاده با اشاره به مشکوک بودن حریق جنگل‌های هفت دغنان اضافه کرد: وقوع آتش سوزی در نقطه نقطه صورت گرفته و احتمال عمدی بودن آن می‌رود اما در هر صورت نمی‌توان نظر قطعی داد.

وی با تاکید بر اینکه علل آتش سوزی در دست بررسی است، افزود: با هر گونه تخلفات احتمالی در این بخش برخورد قاطع نمی‌شود.