رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اسلام برای زن سنگر شرف تعیین کرده و چادر مسبب بقای احکام قرآن و حفظ حرمت زن است. رشتکده،  رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اسلام برای زن سنگر شرف تعیین کرده و چادر مسبب بقای احکام قرآن و […]

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اسلام برای زن سنگر شرف تعیین کرده و چادر مسبب بقای احکام قرآن و حفظ حرمت زن است.

رشتکده،  رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اسلام برای زن سنگر شرف تعیین کرده و چادر مسبب بقای احکام قرآن و حفظ حرمت زن است.

کاظم صدیقی عصر جمعه در همایش افتتاحیه رسمی دومین نمایشگاه تخصصی خانواده (مهرانه) در نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: در فرهنگ ایرانی و اسلامی برای زن حرمت قائل شده است، چنانچه در ایران زن حرمت دارد و حجابش باعث حفظ حرمتش می‌شود، همچنین زن در خانه و خانواده شخصیت دارد.

امام جمعه موقت تهران با یادآوری بی‌اهمیت بودن زن در برخی کشور‌های غربی بیان داشت: در این کشور‌ها حرام زاده‌ها از حلال زاده‌ها بیشتر هستند و زن اشتراکی بین مردان است، همچنین این بانوان مورد اهانت قرار می‌گیرند.

در غرب حرامزاده‌ها بیشتر از حلال زاده‌ها هستند/ دین با عمامه و چادر پررنگ شد

وی تصریح کرد: دین با عمامه، چادر و مجالس امام حسین (ع) پررنگ شد و رضاخان تلاش کرد این سه عامل را نابود کند، اما دین زدایی با حضور حوزه‌های علمیه، مبلغان دینی، خانواده و افراد دیندار امکان ندارد.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: مردم ایران غیرت دینی دارند و برای کشف حجاب بیشتر از گرانی نگران هستند.

صدیقی اذعان کرد: عده‌ای از بی‌حجاب‌ها از بیگانگان و دشمنان پول می‌گیرند تا قبح حجاب را بشکنند، اما گروهی دیگر قانون و شرع را نمی‌دانند و اطلاع ندارند کشف حجاب حرام شرعی و حرام سیاسی است.

وی اظهار داشت: برخی بی حجاب‌ها را باید خیلی جدی گرفت و باید با آن‌ها قانونی عمل کرد، آن‌ها از دشمن خط می‌گیرند و به عنوان نفوذی برای نابودی نظام تلاش می‌کنند.

صدیقی تاکید کرد: برای مبارزه با بی‌حجابی باید مساجد آباد شود تا دین حفظ شود، وقتی در جبهه، نیرو‌های انقلابی سنگر را خالی کنند دشمن پیروز می‌شود.

وی بی‌ایمانی و ناامیدی را منشاء شکست قطعی جامعه دانست و اظهار داشت: امروز دشمن تمام تلاش خود را بر ناامیدی و بی دینی جوانان جمهوری اسلامی ایران متمرکز کرده است.

صدیقی عملکرد ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را موثر دانست و توضیح داد: این ستاد‌ها آنقدر معروفات را پررنگ می‌کنند که منکرات در آن‌ها محو شوند، در نمایشگاه‌ها سعی کنید رونق حجاب را مطرح کنید تا کشف حجاب از بین برود.

دومین نمایشگاه تخصصی خانواده با عنوان مهرانه هم‌زمان با هفته عفاف و حجاب و در ایام قیام خونین مسجد گوهرشاد مشهد در تقابل با کشف حجاب رضاخانی در نمایشگاه بین المللی این شهر به صورت رسمی افتتاح شد.