رشتکده،  فارس نوشت: نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به اقدام اخیر رئیس جمهور این کشور در فراخواندن نیروهای ذخیره و اعزام آنها به اروپا گفت که آمریکا در حال آماده کردن خود برای جنگ زمینی با روسیه است. «رابرت کندی جونیور» نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز جمعه به تصمیم «جو بایدن» رئیس […]

رشتکده،  فارس نوشت: نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به اقدام اخیر رئیس جمهور این کشور در فراخواندن نیروهای ذخیره و اعزام آنها به اروپا گفت که آمریکا در حال آماده کردن خود برای جنگ زمینی با روسیه است.

«رابرت کندی جونیور» نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز جمعه به تصمیم «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا برای فراخواندن نیروهای ذخیره این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، رابرت کندی گفت که تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای گسیل نیروهای ذخیره برای تقویت ناتو در اروپا، آمادگی برای جنگ با روسیه است.

وی طی پیامی در توییتر نوشت: «بایدن اخیرا ۳۰۰۰ نیروی دخیره را فراخوانده تا نیروهای آمریکا را در اروپا به عنوان بخشی از عملیات “قاطعیت آتلانتیک” توسعه دهد. من می‌خواهم مردم بدانند که این بسیج نظامی برای چیست. این آمادگی برای جنگ زمینی با روسیه است».