رشتکده،  نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات و جزئیات لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه موافقت کردند.  نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات و جزئیات لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه موافقت کردند. نمایندگان در […]

رشتکده،  نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات و جزئیات لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه موافقت کردند.
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات و جزئیات لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه موافقت کردند.

نمایندگان در نشست علنی امروز (یک‌شنبه،۱۹آذر) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه با کلیات و جزئیات این لایحه موافقت کردند.

بر اساس ماده واحده این موافقتنامه؛ موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه مشتمل بر یک مقدمه و ۹ ماده و یک ضمیمه به شرح پیوست تصویب و اجازه مبادله  اسناد آن داده می شود.
تبصره؛ اعمال بند ۲ ماده ۵، بند ۶ ماده ۶ ، بند ۲ ماده ۹ این موافقتنامه منوط به رعایت تشریفات مندرج در اصول ۷۷ و ۱۲۵ و ۱۳۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد.