فرامرز اصلانی، خواننده مشهور ایرانی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از ابتلایش به بیماری سرطان خبر داد. رشتکده،  به نقل از روزیاتو،  فرامرز اصلانی، ترانه‌سرا، خواننده و آهنگ‌ساز شهیر ایرانی روز یکشنبه از ابتلای خود به بیماری سرطان در سن ۶۹ سالگی خبر داد و گفت که تلاش می‌کند ضمن حفظ روحیه خود […]

فرامرز اصلانی، خواننده مشهور ایرانی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از ابتلایش به بیماری سرطان خبر داد.
خواننده محبوب ایرانی به سرطان مبتلا شد+ عکس

رشتکده،  به نقل از روزیاتو،  فرامرز اصلانی، ترانه‌سرا، خواننده و آهنگ‌ساز شهیر ایرانی روز یکشنبه از ابتلای خود به بیماری سرطان در سن ۶۹ سالگی خبر داد و گفت که تلاش می‌کند ضمن حفظ روحیه خود به درمان این بیماری بپردازد.

آقای اصلانی جزییاتی درباره این بیماری از جمله نوع و شدت آن ارائه نداده اما از یادداشتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است چنین برمی‌آید که دست‌کم برای یک سال از عرصه عمومی پرهیز خواهد کرد.

این هنرمند در یادداشت خود وعده مبارزه با بیماری داده و نوشته است: «هر طلوع خورشید که چشمان بیداری‌ام را شکوفا می‌کند، قلبی با استواری و امید، و جانی با اندیشه و انرژی، مقاومت بیشتری برمی‌انگیزد تا گامی در مسیر بهبودی بردارم.»

او اغلب ترانه‌ها و آهنگ‌هایش را خود می‌نویسد و آن را با سبک ویژه خودش با گیتار و آواز اجرا می‌کند.

معروف‌ترین کار او قطعه «اگه یه روز» از آلبوم «دلمشغولی‌ها» است که از دهه ۱۳۵۰ به این سو، نسل‌های مختلف ایرانیان از آن خاطره دارند.

فرامرز اصلانی با نام اصلی فرامرز حسین زاده متولد ۲۲ تیر ۱۳۳۳ در تهران، خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرا است.

پدر و مادر فرامرز اصلانی هر دو به موسیقی علاقه داشتند و خانه آنها محل رفت‌وآمد اهالی هنر و موسیقی مانند پرویز یاحقی، برادران ملک، علی تجویدی، رحیم معینی کرمانشاهی، رهی معیری و غلامحسین بنان بود.

فرامرز اصلانی پس از پایان دبیرستان به انگلستان رفت. او تحصیلات خود را در رشته‌ روزنامه‌نگاری دانشگاه لندن گذرانده است و پس از فارغ التحصیلی در این زمینه مشغول به کار شد و نوشته‌هایی را با زبان‌های انگلیسی و فارسی به انتشار رساند.

خواننده مشهور ایرانی به سرطان مبتلا شد