سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که در ژانر پلیسی ساخته شده است از ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود. رشتکده،  به نقل از مهر، سریال «هفت سر اژدها» از اول ماه رمضان هر شب بعد از اذان مغرب و افطار از شبکه سه سیما به پخش می‌رسد. «هفت سر اژدها» […]

سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که در ژانر پلیسی ساخته شده است از ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود.

                              «حمید صفت» با سریال ماه رمضان به تلویزیون می‎آید                      رشتکده،  به نقل از مهر، سریال «هفت سر اژدها» از اول ماه رمضان هر شب بعد از اذان مغرب و افطار از شبکه سه سیما به پخش می‌رسد.

«هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و با حضور بازیگران مختلفی در فضای اجتماعی تهیه و تولید شده است.

این سریال در ژانر پلیسی ساخته شده است و یکی از بازیگران آن حمیدرضا امیری صفت معروف به حمید صفت خواننده رپ است. همچنین حمید گودرزی، مجید واشقانی، قطب الدین صادقی و … از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

تیزرهای این سریال این روزها از شبکه سه پخش می‌شود.

تصویربرداری این سریال از سال ۹۸ شروع شد و تا سال ۱۴۰۱ ادامه پیدا کرد.

اسم ابتدایی سریال «طلاق» بود که برخلاف آنچه از عنوان «طلاق» در ذهن متبادر می‌شود، به مسایل خانوادگی نمی‌پردازد و قصه یک درام اجتماعی و سیاسی است که به مفاسد اقتصادی ورود کرده است. در نهایت عنوان سریال به «هفت سر اژدها» تغییر پیدا کرد.