معاون وزیر راه و شهرسازی از تحقق اقتصاد دریا محور با افتتاح خط ریلی رشت – خزر خبر داد و گفت: رینگ الحاقی کریدور شمال – جنوب از طریق دریا با اجرای طرح به ثمر می رسد. این پروژه. رشتکده، خیرالله خادمی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه در حال ساخت راه آهن رشت […]

معاون وزیر راه و شهرسازی از تحقق اقتصاد دریا محور با افتتاح خط ریلی رشت – خزر خبر داد و گفت: رینگ الحاقی کریدور شمال – جنوب از طریق دریا با اجرای طرح به ثمر می رسد. این پروژه.

رشتکده، خیرالله خادمی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه در حال ساخت راه آهن رشت – کاسپین با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری از پروژه های زیربنایی گیلان شامل بقیه آزادراه رشت – قزوین و رشت – راه آهن خزر در دستور کار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تحقق اقتصاد دریامحور با افتتاح خط ریلی رشت – خزر خبر داد و افزود: رینگ تکمیلی کریدور شمال – جنوب از طریق دریا با اجرای طرح اجرایی خواهد شد. پروژه راه آهن رشت – خزر که از اولویت های دولت سیزدهم است.

خادمی از پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه راه آهن رشت – خزر خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شد اما ارزش اسمی این پروژه امروز بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است.

وی با اشاره به مراحل پایانی ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت قزوین حدفاصل رودبار – منجیل افزود: برای ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رودبار – منجیل ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و ارزش فعلی این پروژه برابر است با الان بیش از ۶ هزار میلیارد تومان است.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، پروژه باقیمانده آزادراه قزوین – رشت از نظر حجم کار، نوع مهندسی و هزینه انجام شده یکی از پروژه های بزرگ و اساسی کشور است.