با حضور دکتر حجت اله عبدالملکی، نماینده ویژه رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، طرح سرمایه گذاری مجتمع گردشگری در پارک ساحلی این منطقه مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

رشتکده: به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، با حضور دکتر حجت اله عبدالملکی، نماینده ویژه رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، طرح سرمایه گذاری مجتمع گردشگری در پارک ساحلی این منطقه مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

براین اساس مجموعه گردشگری، تفریحی،اقامتی افتتاح شده فوق در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع، دارای امکاناتی همچون ۱۷ واحد اقامتی با ۱۱۰ تخت مسافرتی برای اقامت گردشگران ورودی به فاز تجارت و گردشگری منطقه، و رستوران ساحلی بوده که جهت احداث و تجهیز این مجموعه ۸۰۰ میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه شده است.

بنابراین گزارش طرح سرمایه گذاری فوق که زمینه اشتغالزایی مستقیم برای ۶۳ نفر را فرآهم نموده، یکی از بسته های سرمایه گذاری کیمیا، سازمان منطقه آزاد انزلی در حوزه گردشگری می باشد که در سال‌جاری تهیه، تدوین گردیده و با اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان با استقبال سرمایه گذاران مواجه شده است.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور که در سال‌۱۴۰۲ میزبان حدود ۱۲ میلیون گردشگر بوده، تکمیل و تنوع بخشی به امکانات و زیرساخت‌های مختلف گردشگری، تفریحی و اقامتی با استانداردهای بین المللی جهت جذب توریسم در قالب بسته های سرمایه گذاری کیمیا در دستور کار قرار دارد و طی سال ۱۴۰۳ و سالهای آتی چندین طرح سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی داخلی و خارجی مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.