دکتر فکور با بیان اینکه ما به عنوان مجریان امورباید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم، ادامه داد: بهترین کسانی که می توانند مشورت دهند و به واقع مطالبات به حق مردم را اشاره کنند شوراهای اسلامی هستند. رشتکده،  موسی فکور عصر دوشنبه در نخستین مجمع مشورتی روسای شوراها و شهرداران مراکز شهرستان های […]

دکتر فکور با بیان اینکه ما به عنوان مجریان امورباید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم، ادامه داد: بهترین کسانی که می توانند مشورت دهند و به واقع مطالبات به حق مردم را اشاره کنند شوراهای اسلامی هستند.

رشتکده،  موسی فکور عصر دوشنبه در نخستین مجمع مشورتی روسای شوراها و شهرداران مراکز شهرستان های استان: به میزبانی رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک روز شوراها اظهار کرد:  شوراهای اسلامی هم سبقه دینی دارد و هم در قانون اساسی داریم.

وی با بیان اینکه از بالاترین تا پایین ترین سطوح کشور عرصه تصمیم سازی و تصمیم گیری به مردم واگذار شده است، افزود: ما در مردم سالاری آن هم از جنس دینی در دنیا بی نظیر هستیم.

فکور با تاکید بر اینکه امروز اگر در عرصه های مختلف به ویژه حوزه های شهری و روستایی رشدی را شاهد هستیم نقش تاثیرگذار شوراها در آن ملموس است، گفت: می توان گفت استحکام قدرت انقلاب در کشور با تشکیل شوراهای اسلامی بیشتر شد.

شوراهای اسلامی بهترین مشورت دهندگان هستند

وی با بیان اینکه ما به عنوان مجریان امورباید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم، ادامه داد: بهترین کسانی که می توانند مشورت دهند و به واقع مطالبات به حق مردم را اشاره کنند شوراهای اسلامی هستند.

فکور با تاکید بر اینکه ما خیلی فاصله با قوانینی که در شوراها مطرح است و با آنی که امروز اجرا می شود، خاطر نشان کرد: مقرر شده کمیته ای تشکیل و در اجرای قانون تصمیم گیری شود لذا از پیشنهادات شوراها برای این کمیته استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم و بخش پسماند گام های خوبی برداشته شده است، تصریح کرد: مدیران شهری بحث پسماند را جدی گرفته و گام هایی خوبی در استان به ویژه رشت با ورود و پیگیری استاندار ، همراهی و همت شهردار رشت و با پشتیبانی اعضای شورای اسلامی برداشته شده و شاهد درصد بالایی از پاکسازی هستیم.

وی با بیان اینکه وضعیت سراوان نسبت به سال های گذشته خیلی تغییر کرده است، اضافه کرد: در گذشته بخشدار سنگر بودم و هیچ اتفاق خاصی در سراوان نمی افتاد؛ البته جلسات پیگیری را برگزار می کردیم، اما خروجی عملیاتی و اجرایی نداشت این در حالی است که از آبان ۱۴۰۱ پروژه بهسازی لندفیل سراوان را آغاز کردیم و اکنون ۸۴ درصد پوشش را انجام دادیم که اتفاق بزرگی است.

فکور با تاکید بر اینکه خدمت به مردم بزرگترین کار فرهنگی است، ادامه داد: یک گوشه از شهر اگر یک کار عمرانی صورت گیرد با موشک هایی که به سمت اسراییل پرتاب کردیم برایر است چرا که همه تلاش دشمن مایوس کردن مردم از آینده است.

وی با اشاره به اینکه در سایه موفقیت و تعامل بین مدیریت شهری و متولیان امور، آرمان ها، اهداف و برنامه ها تحقق می یابد، گفت: در زمان کنونی در استان وحدت و تعامل کاری پابرجا است و بعد از این هم با کیفیت بیشتری ادامه خواهد یافت.