به واقع شهردار و اعضای شورا در این نشست خبری حرف خاصی نداشتند و تلاش کردند که از هیچ دستاوردی بالا بسازند و هیچ اشاره نکردند که کار خاصی در حوزه عمرانی این شهر زیبای گیلان نشده است که منجر به کاهش ترافیک و افزایش گردشگری شود

اختصاصی رشتکده: ظاهرا مدیریت شهری لاهیجان یک سور به مدیران دولتی زده‌اند که در مورد مسائلی دستاورد می‌سازند که پیش از آن‌ها اتفاق افتاده‌ است.

رئیس شورای شهر لاهیجان در نشست خبری با تعدادی از رسانه‌ها از بازگشایی جزیره استخر لاهیجان برای شهرداری  و شورای فعلی دستاورد ساخته است، جزیره‌ای که با پیگیری‌های مسعود کاظمی شهردار اسبق و مدیران دادگستری وقت  منجر به بازگشایی شد و تنها حکم قطعی آن در سال ۱۴۰۲ صادر شده بود و پیش از این‌ها باز شده بود و سال ۹۷ برای آن جشن هم گرفته شده بود.

برخی دستاوردهای دیگر مدیریت شهری لاهیجان هم در همین حد و اندازه است. افتخار کردن به پلاک کوبی لاهیجان توسط یونسکوی ایران به عنوان پایتخت چای ایران در حالی است که پیش از این‌ها این شهر مرکز چای ایران محسوب می‌شد و حتی سازمان چای کشور هم در اینجا قرار دارد و این اقدامات نمادین ارزش چندانی نداشت. قرار بود چای لاهیجان ثبت جهانی شود که چنین اتفاقی نیفتاد.  بهسازی لندفیل زباله تموشل لاهیجان هم که از سال ۹۹ آغاز شده و از همان زمان اعتبارات ملی بر ای آن تخصیص داده شده است. علت اصلی آن هم به خاطر شکایت سازمان محیط زیست است نه میل و علاقه مدیریت شهری!

به واقع شهردار و اعضای شورا در این نشست خبری حرف خاصی نداشتند و تلاش کردند که از هیچ دستاوردی بالا بسازند و هیچ اشاره نکردند که کار خاصی در حوزه عمرانی این شهر زیبای گیلان نشده است که منجر به کاهش ترافیک و افزایش گردشگری شود . حتی یکی از اعضای شورا از اختلاف نظر اعضای شورا تعریف کرد و اعلام کرد که اگر اختلاف نباشد معنی ندارد! این چنین توجیهاتی نشان می‌دهد حداقل اعضای شورای لاهیحان راه و سبک مدیریتی را خوب بلد شده‌اند که از هیچ هم یک افتخار می‌سازند.