هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان رسالت ماسال بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست احداث و همچنین نحوه ارائه خدمات درمانی به مردم قرار گرفتند. رشتکده،  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب‌دا)، دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه دکتر حسن محمدیاری- نماینده مردم […]

هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان رسالت ماسال بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست احداث و همچنین نحوه ارائه خدمات درمانی به مردم قرار گرفتند.

رشتکده،  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب‌دا)، دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه دکتر حسن محمدیاری- نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان ماسال از بیمارستان رسالت این شهرستان بازدید کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این بازدید که تعدادی از معاونین، مدیران ستادی و مسئولان شهرستان وی را همراهی می‌کردند، در بخش‌های ICU در حال تجهیز، اطفال و نوزادان و همچنین بخش زایمان حضور یافت و در جریان پیشرفت فیزیکی آن ها و همچنین خدمات درمانی ارایه شده به مردم قرار گرفت.
گفتنی است در جریان بازدید هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان رسالت، نشست شورای سلامت شهرستان در سالن اجلاس بیمارستان تشکیل شد.