مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست شورای فرهنگی، جامعه دانشگاهی را قشر دغدغه‌مند انقلاب دانستند و بر ضرورت پیش‌بینی پیوست فرهنگی در نظام آموزشی تأکید کردند. رشتکده،  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وبدا)، پیش از ظهر امروز، نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر حیدرعلی بالو – […]

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست شورای فرهنگی، جامعه دانشگاهی را قشر دغدغه‌مند انقلاب دانستند و بر ضرورت پیش‌بینی پیوست فرهنگی در نظام آموزشی تأکید کردند.

رشتکده،  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وبدا)، پیش از ظهر امروز، نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان ،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسماعیلی – مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر سید علی صدر – مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه و جمعی از معاونین، مدیران ستادی و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.
دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست  با تصریح بر اینکه باید در داخل کشور، اقدامات فرهنگی جدی گرفته شود، افزود: نظام آموزشی باید پیوست فرهنگی داشته باشد و این مهم علاوه بر وزارتخانه، مورد تأکید رئیس‌جمهور نیز  قرار دارد.
سرپرست دانشگاه، پرداختن به امور فرهنگی را در رشد و تعالی جامعه مثمر ثمر برشمرد و گفت: پرداختن به مقوله فرهنگ ، بسیار حساس و ظریف است و باید برای غنی‌سازی امورات فرهنگی با برنامه‌ریزی منسجم، بیشتر تلاش کرد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسماعیلی – مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ و با تقدیر از نقش فعالانه اساتید و دانشجویان در کاهش التهابات حوادث اخیر، اظهار کرد: دانشجویان و اساتید انقلابی بار دیگر نشان دادند که در رخدادهای انقلاب به‌ویژه حوادث اخیر بسیار دغدغه‌مند هستند.
وی با اذعان به اینکه جامعه دانشگاهی ارتباط و اتصال بسیار خوبی با ارزش‌های اسلامی و انقلابی دارند، افزود: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در طول ادوار گذشته در میدان بودن و انقلابی بودن خود را در همه رویدادها ازجمله  بحران کرونا نشان داده است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  با اشاره به بصیرت و شناخت عمیق جامعه دانشگاهی از اوضاع و تحولات روز،  گفت: خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعم از اعضای هیئت‌علمی، دانشجویان و کارکنان همیشه از جان و مال و آبروی خود مایه گذاشته و می‌گذارد.