حمید رسایی :اولویت اول شریان از ابتدا این بود که مجموعه‌های منتقد شورای ائتلاف را دور هم جمع کند رشتکده، رسایی در گفت‌وگو با ایرنا:اولویت اول شریان از ابتدا این بود که مجموعه‌های منتقد شورای ائتلاف را دور هم جمع کند تا بر اساس شاخصه‌های تعیین شده و شایسته‌گزینی و نفی سهمیه‌بندی، برای تهران لیست ارائه […]

حمید رسایی :اولویت اول شریان از ابتدا این بود که مجموعه‌های منتقد شورای ائتلاف را دور هم جمع کند

رشتکده، رسایی در گفت‌وگو با ایرنا:اولویت اول شریان از ابتدا این بود که مجموعه‌های منتقد شورای ائتلاف را دور هم جمع کند تا بر اساس شاخصه‌های تعیین شده و شایسته‌گزینی و نفی سهمیه‌بندی، برای تهران لیست ارائه دهند.

????️ با «شورای وحدت»، «مصاف» و «رزما» و مجموعه‌های دیگر گفت‌وگو داشتیم و بسیاری از این تشکل‌ها به ائتلاف پیوستند که درنهایت “ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی” (اُمناء) شکل گرفت.
????️ بنای امناء براین است، افرادی که بر اساس شاخص‌ها امتیاز بیشتری بیاورند به مردم معرفی شوند.
????️ نماینده‌ای که نه «وکیل الدوله» باشد، نه «خصم الدوله»، نه در برابر دولت سنگ‌اندازی کند، نه کارش مدح و ستایش دولت باشد. چرا که وقتی نماینده استقلال داشته باشد براساس مصالح ملی عمل می‌کند اما اگر به احزاب وگروه‌ها و پدرخوانده‌ها وابستگی داشته باشد، دیگر نماینده مردم نیست.
????️ اساسا شریان برای زدن زیر میزشورای ائتلاف تشکیل شده و هرچند در امور متعددی اشتراک داریم، ولی چون از نظر روش و منش انتخاباتی با شانا وتیم آقای قالیباف اختلاف داریم.