دکتر محمد صراط فشخامی، مهندس مسعودنیک چهره گل افزایی و دکتر حجت منگنه چی سه کاندیدایی هستند که در این زمینه ائتلاف داشتند. 

رشتکده:  سه کاندیدای حوزه انتخابیه رشت و خمام با شعار « امید به تغییر و پایان تکرار» ائتلاف سه نفره خود را اعلام کردند.

دکتر محمد صراط فشخامی، مهندس مسعودنیک چهره گل افزایی و دکتر حجت منگنه چی سه کاندیدایی هستند که در این زمینه ائتلاف داشتند.

دکتر محمد صراط فشخامی ( کد ۶۳۵)، متولد ۱۳۵۲ دارای مدرک پزشکی  دانشگاه علوم پزشکی تهران  است. وی از سال ۸۱ به عنوان پزشک در نیروی انتظامی مشغول به کار شد و از سال ۹۵ تا ۱۴۰۱ ریاست بهداری نیروی انتظامی استان گیلان را برعهده داشت و در همه گیری کرونا از مدیران نمونه کشوری بود.

وی در مورد خود می‌گوید: با توجه به اینکه در رشت متولد شده و سالها در آن زندگی کرده اند مشکلات شهر را لمس کرده ام. پدرم از  کارشناسان بازنشسته استانداری و مادرم فرهنگی بازنشسته بود. از آنجایی که اعضای خانواده و بستگان از سطوح و اقشار متفاوت جامعه هستند به واسطه کارشان با افراد متفاوت در تماس بوده و مشکلات مردم شهر را حس کرده ام  و با توجه به سوابق مدیریتی و اجرایی که داشته ام عزم و توان تغییر و ایجاد تحولات مثبت را در خود دیدم  و پا به این عرصه نهاده‌ام.

مسعود نیک چهره گل‌افزایی ( کد ۷۲۹)  متولد ۱۳۴۱  دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد عمران سازه از مدرسین دانشگاه و کارمند نمونه آب و فاضلاب در سال ۷۴ است که مقالات متعددی مرتبط با صنعت آب و فاضلاب را متتشر کرده است. معاونت فنی آبفای گیلان و مدیر آبفای رشت از جمله سوابق وی است. ( در لینک زیر بخوانید:

https://ara.ir/candidate/0xdf46

دکتر حجت منگنه‌چی ( کد ۷۱۲) متولد ۱۳۵۵، تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و نیز دبیرستان را در رشته ریاضی فیزیک در شهر رشت گذراند. تحصيلات حوزوي را در سال ۱۳۷۵ آغاز كرد و برنامه ده ساله دروس را به مدت هفت سال گذراند و پس از اين دوره هفت ساله در دروس خارج فقه و اصول مراجع عظام تقليد و فضلاي حوزه علميه قم شركت كرد.

وی همزمان با تحصيل دروس حوزوی، تحصيل در دانشگاه را آغاز كرد و به اخذ مدرک کارشناسی فلسفه، کارشناسی ارشد و نیز دکترای فلسفه و کلام اسلامی نائل گشت. پس از اتمام کارشناسی ارشد، تدريس در دانشگاه را آغاز كرد كه به طور مستمر ادامه یافت.
دکتر منگنه چی هم‏ اكنون، به عنوان عضو هيئت علمي به تدريس در دانشگاه اشتغال دارد. تاكنون، بیش از پانزده جلد كتاب و چندین مقاله علمي از وی منتشر شده و شماري نيز در دست آماده ‏سازي و انتشار است.  وی عضو سراي اهل قلم كشور مي‏ باشد.

( کانال دکتر منگنه‌چی)
https://eitaa.com/mangenehchi1402

  • نویسنده : رشتکده
  • منبع خبر : رشتکده