رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی، روز جهانی کارگر را به کارگران و جامعه خدماتی تبریک گفت. رشتکده،  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ متن پیام دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شرح زیر است: اول ماه مه مصادف با ۱۱ اردیبهشت، که به عنوان روز جهانی […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی، روز جهانی کارگر را به کارگران و جامعه خدماتی تبریک گفت.

رشتکده،  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ متن پیام دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شرح زیر است:
اول ماه مه مصادف با ۱۱ اردیبهشت، که به عنوان روز جهانی کارگر نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی برای تقدیر از جامعه بزرگ  کارگری است.
بی تردید، کارگران از پایه های اصلی  و ارزشمند هر سازمان محسوب می شوند که در پیشبرد اهداف سازمانی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
نیروی عظیم جامعه کارگری در تمامی جوامع بشری در طول تاریخ، همواره از تاثیرگذارترین عوامل تحولات اقتصادی و اجتماعی بوده و در  ایران نیز  این قشر پرتلاش و زحمتکش در  پیروزی انقلاب اسلامی و  همچنین دوران دفاع مقدس، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کردند.
جامعه خدماتی و کارگری در بحران همه گیری کرونا نیز  دوشادوش کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت، بی وقفه و بدون هیچ چشمداشتی، نقش آفرینی کردند که جای بسی تقدیر دارد.
 اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی کارگر،  از زحمات تمامی  کارگران بویژه  جامعه کارگری و خدماتی حوزه  سلامت کشور و به خصوص  کارگران و نیروهای  خدماتی زحمتکش دانشگاه علوم پزشکی گیلان که بی وقفه در کنار سایر بخش های بهداشتی، درمانی و ستادی تلاش می کنند، قدردانی می نمایم و  از خداوند سبحان، برای همگان، سلامتی و توفیق روزافزون مسالت دارم.
دکتر ارسلان سالاری
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان