با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن برگزاری نشست دبیران کانون های دانشجویی دانشگاه ،کانون دانشجویی ازدواج و جوانی جمعیت در دانشگاه نیز تشکیل شد . رشتکده،  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا) ؛ نشست دبیران کانون های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر […]

با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن برگزاری نشست دبیران کانون های دانشجویی دانشگاه ،کانون دانشجویی ازدواج و جوانی جمعیت در دانشگاه نیز تشکیل شد .

رشتکده،  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا) ؛ نشست دبیران کانون های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر فردین مهرابیان – معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه با محوریت هم‌اندیشی، توسعه فعالیت‌ کانون‌های فرهنگی و رفع مشکلات و دغدغه‌های پیش روی این کانون‌ها، برگزار شد.

دکتر مهرابیان –  در این جلسه با اشاره به اینکه حضور دانشجویان در فعالیت های فرهنگی بهترین فرصت برای محسوب ما می شود ، گفت : حضور شما دانشجویان در فعالیت های فرهنگی بیش از آنکه برای شما فرصت ساز باشد برای ما فرصت  طلایی محسوب می شود . زیرا ما در کنار شما احساس جوانی می کنیم و روحیه و انگیزه کار در ما با توجه به مطالبات شما بیشتر می شود و چه چیزی از این فرصت بهتر که بتوانیم برای شما جوانان کاری انجام دهیم.

وی اظهار داشت ؛ ما با فضای دانشجویی نامأنوس نیستیم ، خودمان نیز در این دانشگاه  تحصیل کردیم و در فعالیت های فرهنگی نیز حضور داشتیم . اکنون هریک از ما،  فرزندان دانشجویی همچون شما داریم و شما را مانند فرزندان خود می بینم و در مقابل شما احساس مسئولیت می کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با تاکید بر برنامه محوری فعالیت های فرهنگی، افزود: برنامه‌های کانون‌های فرهنگی باید به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده و همراه با خلاقیت انجام شود . کانون‌های فرهنگی باید مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری فعالیت هدفمند انجام دهند و به معاونت فرهنگی دانشگاه برنامه ریزی ۳ یا ۶ ماهه ارائه دهند.

دکتر مهرابیان در خاتمه ضمن استقبال  از برگزاری جلسات با دبیران و فعالان فرهنگی دانشگاه برگزاری مستمر این جلسه‌ها را، خواستار شد.

غلامرضا عبدالله زاده-  مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز با اشاره به فعالیت های اخیر کانون ها پس از برگزاری حضوری کلاس ها ، گفت : از زمان حضوری شدن کلاس های آموزشی بیش از شصت برنامه فرهنگی و ورزشی توسط معاونت و کانونهای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شده است.

وی ادامه داد: همه ما عضو یک خانواده بزرگ هستیم قطعا اختلاف نظر هایی  هم داریم اما برای یک هدف کنار هم جمع شده ایم پس لازم است در راستای اهداف فرهنگی نظام همه با هم،  گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز با تاکید بر نقد سازنده ،افزود: شما دانشجویان خودتان را معلم خودتان و نسل بعد خود بدانید و به شکرانه جایگاهی که خداوند متعال به شما عنایت کرده است تلاش کنید و این را بدانید که در بن بست قرار گرفتن یعنی ، ناشکری در برابر خداوند .

در ادامه  این نشست ، دبیران کانون‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان  نیز برگزاری کارگاه های آموزشی، تعامل بیش از پیش  با کانون ها ی دانشجویی جهت برگزاری برنامه ها ، جشنواره های فرهنگی و برپایی نمایشگاه های هنری را خواستار شدند.

 در پایان تشکیل کانون دانشجویی ازدواج و جوانی جمعیت مطرح و پس از ارایه نظرات دانشجویان و موافقت معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه دکتر محسن فخریان – دستیار تخصصی جراحی عمومی دانشگاه  علوم پزشکی گیلان به عنوان اولین مسئول این کانون انتخاب شد.