فرماندار املش از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پل کیازنیک املش خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این پروژه تا دهه فجر به بهره برداری برسد. رشتکده،  مختار رضایی در گفت وگو با ایسنا، از تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل پل کیازنیک املش خبر داد و اظهار کرد: این پل دو شهرستان املش و لنگرود را به هم متصل می […]

فرماندار املش از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پل کیازنیک املش خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این پروژه تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

رشتکده،  مختار رضایی در گفت وگو با ایسنا، از تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل پل کیازنیک املش خبر داد و اظهار کرد: این پل دو شهرستان املش و لنگرود را به هم متصل می کند و راه ارتباطی ساکنان مناطق ییلاقی املش از مسیر خصیل دست است.

وی با بیان اینکه پل کیازنیک بر اثر سیلاب اوایل مهر سال ۹۷ به کلی تخریب شد، افزود: پروژه احداث پل جدید با اعتباری معادل هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از سال ۹۸ شروع شد که تاکنون با ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار شهرستان املش خاطرنشان کرد: برای تکمیل این پروژه از محل سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است و پیش بینی می شود تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

رضایی یادآور شد: پل در حال احداث کیازنیک املش ۸۱ متر طول و ۱۵و نیم متر عرض و یک و نیم متر از هر طرف پیاده رو دارد.