برگزاری جلسه رأی اعتماد به صولت مرتضوی

  پرینت
برگزاری جلسه رأی اعتماد به صولت مرتضوی
شناسه خبر : 3041 |

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی صلاحیت صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در روز (چهارشنبه ۲۷ مهر ماه) خبر داد. رشتکده،  عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز […]

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی صلاحیت صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در روز (چهارشنبه ۲۷ مهر ماه) خبر داد.

رشتکده،  عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه کمیسیون‌های مربوطه جلسات خود برای بررسی صلاحیت و برنامه‌های آقای مرتضوی وزیر پیشنهادی کار برگزار کرده‌اند، جلسه بررسی صلاحیت و اخذ رای اعتماد در روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا آقای رئیسی رئیس جمهور برای دفاع از برنامه‌های وزیر پیشنهادی در جلسه علنی روز چهارشنبه حضور می‌یابد، گفت: طبق اخبار واصله رئیس جمهور بنا دارد در جلسه بررسی صلاحیت آقای مرتضوی در مجلس حضور یابد.

حاجی‌دلیگانی اظهار کرد: طبق آیین نامه مجلس در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی، کمیسیون های مربوطه گزارش خود را در ۵ دقیقه ارائه می‌کنند و در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار ۳ کمیسیون اجتماعی، آموزش تحقیقات و بهداشت و درمان به ارائه گزارش خود می‌پردازند و پس از آن رئیس جمهور یا معاون اول وی به مدت یک ساعت به دفاع از وزیر پیشنهادی می‌پردازد سپس موافقان و مخالفان و در نهایت هم وزیر پیشنهادی به دفاع از برنامه‌های خود خواهد پرداخت.

به گزارش تسنیم، یکشنبه (۲۴ مهر) نامه رئیس‌جمهور برای معرفی سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس اعلام وصول شد.

نوشته های مشابه
محمودزاده، نماینده مجلس: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند / ضعف عملکرد نظارتی مجلس یازدهم به دلیل یکدستی قوا بود
اعتراض یک حقوقدان به صدور حکم اعدام برای توماج صالحی؛ با ترساندن مردم با احکام نادرست مشکلی از جامعه حل نمی‌شود
لاجوردی، نماینده مجلس: مماشاتی که با بی‌حجابی صورت گرفت، کار را برای مقابله با بی‌حجابی و بی حیایی سخت‌تر کرد
جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف
رئیسی: ایران آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا مشارکت کند
سردار رادان دهه ۸۰ درباره عملکرد گشت‌های ارشاد چه گفته بود؟
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.