پیام تبریک دکتر حاج محمدی شهردار رشت به مناسبت دهه کرامت شهردار رشت در پیامی با تبریک دهه کرامت، این دهه را "دهه جشن و سرور" و "نشانگر عزم و اراده قوی زنان و بانوان گرانقدر مسلمان در جهان" دانست.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج محمدی در پیامی فرا رسیدن “دهه کرامت” را تبریک گفت.

متن این‌ پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن “دهه کرامت” که با میلاد فرخنده بانوی گرامی جهان اسلام کریمه اهل بیت(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز شده و با خجسته زادروز هشتمین ستاره آسمان ولایت و امامت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با جشن و سرور به پایان می رسد را به همگان تبریک و تهنیت می گویم.

این روزهای شادی بخش که از سالروز ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه که به “روز دختر” نامگذاری شده و نشانگر عزم و اراده قوی بانوان و زنان گرانقدر مسلمان است تا روز میلاد مسعود هشتمین گوهر تابناک آسمان ولایت را به شهروندان شریف شهرباران تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم همه ما در این دهه با بهره گیری از فیوضات بیکران فضل و کرامت این ستارگان الهی روزهایی پر از شادی، مسرت و نیک بختی به همراه داشته باشیم.

شهرداری رشت نیز همگام با آحاد جامعه مسلمان و ولایتمدار ضمن برگزاری برنامه های جشن و سرور با آذین بندی معابر عمومی و اجرای برنامه های متنوع تلاش می کند تا لحظاتی شاد و دلپذیر برای شهروندان به وجود آورد.

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت