سه گزینه موردنظر فارغ از مناسبات سیاسی نامزدهای مورد اعتماد رسانه‌های استان برای تحول و توسعه استان گیلان هستند.

رشتکده: لیست مورد حمایت برخی از رسانه‌های استان گیلان منتشر شد که نام محمدباقر نوبخت، کاظم دلخوش و مصطفی بلورچی دیده می‌شود.

در بیانیه این رسانه‌ها آمده است:

سه گزینه موردنظر فارغ از مناسبات سیاسی نامزدهای مورد اعتماد رسانه‌های استان برای تحول و توسعه استان گیلان هستند.

نام دکتر محمدباقر نوبخت که برای همه شناخته شده است. وی یک چهره ملی ، توانمند و باسابقه است که در دوران حضورش به عنوان یک مدیر ارشد ملی خدمات زیادی برای استان گیلان انجام داد که پیش از آن سابقه نداشت و بعد از آن هم کمرنگ گردیده است. حضور وی در مجلس می‌تواند وزن استان را مورد ارتقا قرار دهد.

دکتر کاظم دلخوش همان طور که در شعار انتخاباتی خود آورده است «زبان گویای مردم گیلان» محسوب می‌شود و همیشه از شان و جایگاه مردم استان حمایت کرده است. وی در زمانی که نماینده حوزه انتخابیه صومعه‌سرا بود بیشتر از برخی نمایندگان فعلی رشت به مردم کمک کرد.

دکتر مصطفی بلورچی جوان پژوهشگر، متعصب و توانمندی است که در راستای  تشویق به  جوانگرایی و تغییر نسل نمایندگان مجلس، بهترین کاندیدای این حوزه انتخابیه محسوب می‌شود که ضمن آشنایی با مجلس و معضلات استان گیلان در بهبود شرایط کمک خواهد کرد.

ما ضمن حمایت انتخاباتی از این سه کاندیدای محترم درخواست می‌کنیم که در تلاش برای توسعه و پیشرفت استان و رفع معضلات اقدامات جدی بفرمایند. خطاب به مردم عزیز گیلان از جمله حوزه انتخابیه رشت نیز اعلام می‌کنیم آگاه به مشکلات و گرفتاری آنان هستیم، اما عدم مشارکت در انتخابات منجر به ادامه وضع موجود خواهد شد و افرادی به مجلس راه پیدا خواهند کرد که کمترین قرابتی با مردم ندارند و اولویت آن‌ها طرح مسائلی است که بیشتر مردم را عصبانی می‌کند.

جمعی از رسانه‌های استان گیلان

  • نویسنده : رشتکده
  • منبع خبر : رشتکده