اعضای جبهه شانیت لیست را مد نظر قرار دهند! برای کاندیدایی که قبلا امتحانشان را پس داده اند و نمره قابل قبولی هم ارائه نکردند از آبروی یک جریان مایه نگذارید.

صابر حسن‌پور فعال جوان اصلاح طلب درباره احتمال لیست اصلاح طلبان گیلان در انتخابات مجلس دوازدهم یادداشت کوتاهی نوشت و از انتخاب احتمالی افراد خارج از جریان اصلاحات انتقاد کرد.

در این یادداشت آمده است:

 

سراپا اگر زرد و پژمرده ایم
ولی دل به پاییز نسپرده ایم.

این موضوع بر کسی پوشیده نیست که طبق تبصره یک ماده ۶ اساسنامه جبهه اصلاحات، اعضا موظف به رعایت مواضع جبهه هستند. در انتخابات جاری نیز جبهه اصلاحات گیلان می‌تواند  همچون سایر استانها سکوت پیشه کند   در عوض احزابی که راغب به فعالیت هستند به نام حزبشان بتوانند لیست مد نظر خود را ارائه دهند.
موازین جبهه اصلاحات این موضوع را بر ما دیکته می کند که  می بایست دو سوم احزاب عضو جبهه به مصوبات آن رای دهند و سایرین هم در صورت مخالفت، موظف به سکوت می باشند.
برای مثال: اگر کل احزاب عضو جبهه  اصلاحات ۳۶ حزب باشد برای صدور لیست یا بیانیه نیاز به ۲۴ حزب موافق می باشد.
من و امثال من بعنوان یک جوان اصلاح‌طلب رسالت خود می دانم که طبق موازین و خط مشی جریان اصلاح‌طلبی و برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و هر چه پر شور تر برگزار شدن انتخابات تلاش ویژه نشان دهم ، اما نیاموخته ایم که بنا به منافع شخصی ارزش خود و این تفکر را زیر سوال ببریم.
اعضای جبهه اصلاحات شانیت لیست را مد نظر قرار دهند! برای کاندیدایی که قبلا امتحانشان را پس داده اند و نمره قابل قبولی هم ارائه نکردند از آبروی یک جریان مایه نگذارند.
همگان می‌دانند که در سال ۹۲ و یا ۹۶ اگر جریان اصلاح‌طلبی نبود هرگز پیروزی هم در کار نبود و به همین نسبت در انتخابات مجلس سال ۹۴ هم چنین اتفاقی افتاد.
بستری فراهم کنید تا بزرگوارانی که تمایل به حضور در لیست اصلاحطلبان را دارند انتخاب نوع گرایش سیاسی شان را علنی کنند، وگرنه نمی‌شود که در حرف اصلاح‌طلب بود و در عمل مستقل و یا حتی متعلق به جریان دیگر معرفی شد.
به امید سربلندی این مرز پر گوهر.

  • نویسنده : صابر حسن‌پور:
  • منبع خبر : رشتکده