رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از افزایش ۲ ساعته فعالیت مراکز شماره گذاری پلیس در استان خبر داد. رشتکده، سرهنگ امیر طالبی با اعلام افزایش ۲ ساعته فعالیت مراکز شماره گذاری پلیس اظهار کرد: در راستای تسهیل در خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان در روزهای پایانی سال، تا ۲۸ اسفند فعالیت کلیه مراکز شماره […]

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از افزایش ۲ ساعته فعالیت مراکز شماره گذاری پلیس در استان خبر داد.

رشتکده، سرهنگ امیر طالبی با اعلام افزایش ۲ ساعته فعالیت مراکز شماره گذاری پلیس اظهار کرد: در راستای تسهیل در خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان در روزهای پایانی سال، تا ۲۸ اسفند فعالیت کلیه مراکز شماره گذاری در سراسر استان با ۲ ساعت افزایش، از ۷ صبح تا ساعت ۱۶ خواهد بود.

وی افزود: ارائه خدمات به متقاضیان در روزهای پنجشنبه مشمول افزایش ساعت کاری نمی‌شود و ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر است.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: ارائه خدمات به متقاضیان تا آخرین نفری که در مراکز شماره‌گذاری حضور دارند انجام خواهد شد لکن در تمامی روزهای هفته پس از اتمام ساعت کار نسبت به ارائه خدمات تا آخرین نفر مراجعه کننده برابر مقررات اقدام خواهد شد.

این مقام انتظامی افزود: امکان تمام مراحل شماره گذاری به استثنای بازدید و تأیید اصالت خودرو، فک و نصب پلاک به صورت غیر حضوری فراهم بوده و شهروندان می‌توانند تمام فرآیندهای نقل و انتقال شامل نوبت دهی، پرداخت خلافی، احراز هویت و همچنین احراز محل سکونت را به صورت اینترنتی در سامانه پلیس من انجام دهند.

وی در پایان به متقاضیان توصیه کرد: حتماً رأس ساعت رزرو شده به مرکزی که مشخص کرده‌اند برای دریافت خدمات مراجعه کنند؛ در خارج از نوبت در نظر گرفته شده و زودتر از زمان مقرر به مرکز مراجعه نکنند که این امر ازدحام جمعیت و کاهش بهره دهی ارائه خدمات را به دنبال خواهد داشت.