رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امیرالمومنین علی(ع)، شب‌های قدر را بهترین فرصت برای زدودن زنگار از جان و روح عنوان کرد. رشتکده،   به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، در متن پیام دکتر ارسلان سالاری-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است: مولای متقیان، امیرالمومنین حضرت علی […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امیرالمومنین علی(ع)، شب‌های قدر را بهترین فرصت برای زدودن زنگار از جان و روح عنوان کرد.

رشتکده،   به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، در متن پیام دکتر ارسلان سالاری-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:
مولای متقیان، امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام، نخستین شهید محراب و سرسلسله شجره طیبه و جلیله ولایت و امامت بوده و ذکر و یاد این امام همام در لیالی قدر ، فرصتی برای استعانت از درگاه خداوند سبحان برای سعادت بشری است.
امام علی علیه السلام حقیقتی به روشنی خورشید، تجسم عینی از عدالت و برابری و مظهری از صلابت و اقتدار بود که زندگی ایشان الگوی تمام عیار  بندگی مخلصانه و متواضعانه برای همه رهروان راستین شان است.
به راستی حیات و جاودانگی انسان تنها با الگوپذیری از سیره عملی و بینش و نگرش امام علی علیه السلام ممکن می‌شود و شب‌های قدر بهترین فرصت برای زدودن زنگار از جان و روح و بهره گرفتن از  فیوضات این شب هاست.
اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت مولای متقیان علی (ع)  و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، از خداوند عزّوجلّ در لیالی قدر‌  می خواهیم تا  سرنوشت ما را  آنچنان مقدر گرداند تا از پیروان راستین  آن امام همام باشیم .
دکتر ارسلان سالاری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان