رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را به بندگان مخلص خدا تبریک گفت. رشتکده،  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)، دکتر ارسلان سالاری – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پبامی  حلول ماه شوال و عید سعید فطر را تبریک گفت. عید سعید فطر که یکی از […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را به بندگان مخلص خدا تبریک گفت.

رشتکده،  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)، دکتر ارسلان سالاری – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پبامی  حلول ماه شوال و عید سعید فطر را تبریک گفت.
عید سعید فطر که یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است، عید تقواپیشگانی است که پس از یک ماه عبادت عارفانه و اطاعت خالصانه، با موفقیت در آزمون بزرگ الهی، ره توشه ای برای آخرت برگرفتند و رستگار شدند.
پایان ماه مبارک رمضان و حلول ماه شوال، آغازی برای استمرار خلوص نیت و   تهذیب نفس و فرصتی برای بهره مندی از  نتایج امتحان الهی  و دستیابی به آرامش ابدی  است.
اینجانب فرا رسیدن عید سعید فطر  را به همه مسلمانان  جهان، ملت شریف ایران اسلامی، به ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان تبریک عرض می نمایم، از خداوند سبحان، استمرار خالصانه عبودیت و تقواپیشگی را برای همگان   مسئلت دارم.
دکتر ارسلان  سالاری
رییس دانشگاه