نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از کلینیک در حال تکمیل شهدای سلامت بازدید کردند. رشتکده،  حضرت آیت الله فلاحتی- نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت به همراه دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از کلینیک تخصصی و فوق […]

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از کلینیک در حال تکمیل شهدای سلامت بازدید کردند.

رشتکده،  حضرت آیت الله فلاحتی- نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت به همراه دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حال تکمیل شهدای سلامت، واقع در خیابان نامجو رشت، بازدید به عمل آوردند.
گفتنی است؛ کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت رشت، در ۳ طبقه و با مساحت ۴ هزار و ۵۰ متر مربع و ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است. این کلینیک دارای واحدهایی چون دندانپزشکی، روانپزشکی، پوست و مو، چشم، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی، خون و انکولوژی،تغذیه، گوارش، طب سنتی، آزمایشگاه، زنان و زایمان، کودکان، جراحی و ارتوپدی، قلب، رادیولوژی، داروخانه و بخش های اداری است.