رشتکده،  نشست شورای عالی دارو و تجهیزات گیلان با هدف بررسی پروژه‌های بانک جهانی، تجهیزات پزشکی مصرفی و سرمایه‌ای و همچنین تأمین منابع مالی اجرای طرح‌های دارویی و تجهیزاتی برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، عصر امروز، نشست شورای عالی دارو و تجهیزات گیلان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور […]

رشتکده،  نشست شورای عالی دارو و تجهیزات گیلان با هدف بررسی پروژه‌های بانک جهانی، تجهیزات پزشکی مصرفی و سرمایه‌ای و همچنین تأمین منابع مالی اجرای طرح‌های دارویی و تجهیزاتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، عصر امروز، نشست شورای عالی دارو و تجهیزات گیلان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه، جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان دارو و تجهیزات در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

در این نشست ، در خصوص پیشرفت اجرای پروژه‌های بانک جهانی در گیلان، کمبود تجهیزات پزشکی در برخی از مراکز آموزشی درمانی و بیمارستانهای استان و همچنین تعیین تکلیف و تجهیز سوله لاکان بحث و تبادل‌نظر شد.

بررسی و تصمیم گیری در خصوص چالش‌ها و کمبودهای حوزه دارویی، راه‌اندازی و نگهداری داروخانه‌های سرپایی در مراکز آموزشی درمانی از دیگر مباحث مطروحه در نشست امروز شورای عالی دارو و تجهیزات گیلان بود.

همچنین تأمین و تخصیص منابع لازم جهت خرید، استقرار و بهره‌وری از دستگاه‌ها و تجهیزات بیمارستانی، درمانی و بهداشتی، موردبررسی قرار گرفت.