رشتکده،  به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام، از مقام شامخ تعدادی از کارکنان و شاغلان حوزه ریاست و معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان تجلیل و تکریم شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، جمعی از جانبازان شاغل […]

رشتکده،  به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام، از مقام شامخ تعدادی از کارکنان و شاغلان حوزه ریاست و معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان تجلیل و تکریم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، جمعی از جانبازان شاغل در حوزه ریاست و معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر آشوبی – سرپرست دانشگاه دیدار کردند.
دکتر محمدتقی آشوبی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست صمیمانه با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: جانبازان در دوران دفاع مقدس رشادت‌های زیادی را از خود نشان دادند و همیشه شایسته تحسین هستند.
وی با تأکید بر تکریم شایسته رزمندگان به‌ویژه جانبازان و ایثارگران، افزود: جانبازان شاغل در بخش‌های دولتی همچنان نیز در راستای خدمت به مردم رشادت گونه حضور دارند و از کوششی دریغ نمی‌کنند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: تقدیر از جانبازان، تکریم ارزش‌ها و اخلاق است و باید در همه ارکان و واحدهای دانشگاه علوم پزشکی گیلان نهادینه شود.
در پایان این نشست ضمن تجلیل از مقام شامخ تعدادی از جانبازان شاغل در حوزه ریاست دانشگاه و معاونت توسعه، از دکتر آشوبی نیز به‌عنوان جانباز دوران دفاع مقدس با اهدای گل تجلیل و تکریم شد.