امام جمعه شهرستان لاهیجان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، ضمن قدردانی از بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان دکتر پیروز، بر رفع مشکلات این بیمارستان و مسائل پیرامون بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان تاکید کرد. رشتکده،   حجت الاسلام و المسلمین دکتر سلیمانی – امام جمعه لاهیجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن […]

امام جمعه شهرستان لاهیجان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، ضمن قدردانی از بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان دکتر پیروز، بر رفع مشکلات این بیمارستان و مسائل پیرامون بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان تاکید کرد.

رشتکده،   حجت الاسلام و المسلمین دکتر سلیمانی – امام جمعه لاهیجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن اشاره به حضور دکتر آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شهرستان لاهیجان و با بیان اینکه گله‌هایی در خصوص بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان وجود دارد، گفت: ما انتظارات غیرمعقول از دانشگاه علوم پزشکی گیلان نداریم، زیرا می‌دانیم بسیاری از اعتبارات ملی بوده و مستقیماً در اختیار دانشگاه قرار نمی‌گیرد.
وی با اشاره به تعجیل در روند ساخت بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان، تاکید کرد: بسیاری از زیرساخت‌های تجهیز شده در این بیمارستان مناسب شرایط آب و هوایی گیلان نیست.
حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی با اشاره به بازدید دکتر آشوبی از بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان، تصریح کرد: حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بیمارستان دکتر پیروز جهت بررسی این موارد بوده تا روند حل این معضلات بررسی و در رفع آن‌ها تسریع شود.
امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه بخشی از مشکلات این بیمارستان در گزارشی توسط رئیس بیمارستان دکتر پیروز ارائه شده است، ادامه داد: امیدواریم با توجه به بازدید دکتر آشوبی از بیمارستان دکتر پیروز، این موارد هرچه سریع‌تر برطرف شود.
وی با بیان اینکه این بیمارستان تنها مورد استفاده مردم شهرستان لاهیجان نیست، اذعان داشت: بیمارستان دکتر پیروز، قطب درمانی شرق گیلان و غرب استان مازندران است و متاسفانه امکاناتش با میزان مراجعه آن همخوانی ندارد.
امام جمعه لاهیجان با قدردانی از تلاش‌های کادر درمان، خاطرنشان کرد: پزشکان و پرستاران و سایر کارکنان کادر درمان این بیمارستان تمام قد در حال خدمت‌رسانی هستند، در مقابل نیز بخشی از کادر درمان و به خصوص پرستاران ما همچنان منتظر تبدیل وضعیت خود بوده و از این نظر نگران امنیت شغلی خود هستند. امیدواریم با پیگیری‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، این موضوع نیز برطرف شود.
حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی با اشاره به‌عدم توانایی مالی بخش قابل توجهی از مراجعین به بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان، تاکید کرد: بسیاری از مراجعین برای مواردی چون دیالیز در نوبت‌های چند روزه قرار می‌گیرند و می‌بایست در این خصوص نیز توجهی ویژه داشت. امیدواریم با پیگیری‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بیمارستان سید الشهدا لاهیجان نیز به چرخه درمانی شهرستان وارد شود.
وی با بیان اینکه امیدواریم حضور دکتر آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بیمارستان دکتر پیروز و شهرستان لاهیجان بیشتر شود، اظهار داشت: لاهیجان پایتخت بسیاری از عرصه‌ها است، روز گذشته نیز نمایندگانی از شرکت پلاسما به لاهیجان آمده و قرار است اقداماتی در این خصوص انجام شده و مرکزی در شهرستان لاهیجان جهت تولید داروهای پلاسما و فرآورده‌های خونی ایجاد شود. در این خصوص دانشگاه علوم پزشکی گیلان همکاری بسیار خوبی داشته و انتظار ما این است که خدمت‌رسانی در عرصه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم بیشتر باشد، بخصوص آنکه دکتر آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان فردی کارآمد بوده و دعای مردم را نیز پشتوانه خود خواهد داشت.
گفتنی‌است؛ دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با همراهی جمعی از مسئولان شبکه بهداشت و درمان لاهیجان و مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی ضمن بازدید از بیمارستان پیروز، در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لاهیجان نیز حضور یافت.