سخنگوی دولت از برگزاری جلسه مشترک دولت و قوه قضاییه در یکم تیرماه خبر داد. رشتکده، علی بهادری جهرمی در آغاز نشست خبری هفتگی خود با تقدیر از اعتماد نمایندگان مجلس به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: جلسه مشترک دولت و قوه قضاییه که به صورت نشست با شورای عالی قضایی خواهد بود در روز پنجشنبه […]

سخنگوی دولت از برگزاری جلسه مشترک دولت و قوه قضاییه در یکم تیرماه خبر داد.

رشتکده، علی بهادری جهرمی در آغاز نشست خبری هفتگی خود با تقدیر از اعتماد نمایندگان مجلس به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: جلسه مشترک دولت و قوه قضاییه که به صورت نشست با شورای عالی قضایی خواهد بود در روز پنجشنبه اول تیرماه برگزار می‌شود.

صدور ابلاغیه کلی برای برخورد با تخلفات معدود و احتمالی ضرورت ندارد

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسش ایسنا درباره واکنش دولت به ابلاغیه اخیر وزارت کشور درباره انتخابات که اعتراض نمایندگان را به همراه داشته و برخی از آنان را خواستار استیضاح وزیر کشور کرده است، اظهار کرد: معاون سیاسی وزارت کشور که مسئولیت ستاد اجرایی انتخابات را به عهده دارد در راستای انجام وظایف قانونی ابلاغیه‌ای صادر کرد که به منظور تامین و تضمین هرچه بیشتر سلامت انتخابات و جلوگیری از تخلفات بود.

وی یادآور شد: برای جلوگیری از برخی تخلفات معدود انتخاباتی که ممکن است در جایی از سوی برخی افراد رخ دهد، ضرورتی به صدور یک ابلاغیه عمومی که همه را زیر سوال ببرد وجود نداشت. برای برخورد با متخلف بهتر است موردی برخورد شود.

وی افزود: به همین دلیل وزیر کشور بلافاصله این ابلاغیه را اصلاح کرد و به نمایندگان هم اطلاع‌رسانی صورت گرفت. در سال انتخابات انتظار می‌رود هم مدیران دولتی و هم مجلس همکاری مناسبی برای هرچه باشکوه برگزار شدن انتخابات در عین رعایت استانداردها به کار ببندند.