فرمانده سپاه قدس گیلان با انتقاد از ناایمن بودن ساختمان‌های استان و ضرورت تجدید نظر در شیوه ساخت و سازها گفت: مشکلات با روحیه بسیجی حل می شود. رشتکده، سردار محمد عبدالله پور صبح چهارشنبه در همایش طراحی بر مبنای عملکرد (مبانی و نیازها) به مناسبت زلزله منجیل و رودبار در سالن حکمت دانشگاه گیلان […]

فرمانده سپاه قدس گیلان با انتقاد از ناایمن بودن ساختمان‌های استان و ضرورت تجدید نظر در شیوه ساخت و سازها گفت: مشکلات با روحیه بسیجی حل می شود.

رشتکده، سردار محمد عبدالله پور صبح چهارشنبه در همایش طراحی بر مبنای عملکرد (مبانی و نیازها) به مناسبت زلزله منجیل و رودبار در سالن حکمت دانشگاه گیلان اظهار کرد: گیلان با برخورداری کمتر از یک درصد از خاک کشور، یکی از پرتراکم ترین استان‌های کشور است.

وی با اشاره به تقدیم ۸ هزار شهید و هزاران جانباز و ایثارگر به انقلاب اسلامی افزود: گیلان استانی ایمان مدار، انقلابی و متعهد به باورهای دینی و اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سازه‌های ناایمن در مرکز استان اضافه کرد: اگر اتفاق زلزله ۶۹ رودبار در رشت تکرار شود فاجعه‌ای مرگبار رخ خواهد داد.

سردار عبدالله پور با انتقاد از ناایمن بودن ساختمان‌های گیلان بیان کرد: در شیوه ساخت و سازهای گیلان باید تجدیدنظر صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تفکر بسیجی در لایه‌های مختلف مدیریتی افزود: حل مشکلات کشور و گیلان با روحیه بسیجی تحقق پذیر است.

«هادی رحمانی» سرپرست راه و شهرسازی گیلان هم در این همایش، اظهار کرد: فاجعه زلزله ۶۹ رودبار بسیار تلخ و تأسف بار است و هیچ گاه فراموش شدن نیست.

وی با تاکید بر لزوم رسالتمندی از سوی جامعه مهندسین، افزود: رسالت مندی سرلوحه کار جامعه مهندسین قرار گیرد.