رشتکده،  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضاسازی اصلاح‌طلبان مبنی بر اخراج اساتید کذب محض است، گفت: اصلاح طلبان در آستانه انتخابات سوژه کم آورده‌اند و به دروغ پراکنی روی آورده‌اند. حسین حق‌وردی در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به فضاسازی اصلاح‌طلبان مبنی بر اخراج اساتید از دانشگاه‌ها گفت: اصلاح […]

رشتکده،  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضاسازی اصلاح‌طلبان مبنی بر اخراج اساتید کذب محض است، گفت: اصلاح طلبان در آستانه انتخابات سوژه کم آورده‌اند و به دروغ پراکنی روی آورده‌اند.

اخراج اساتید از دانشگاه

حسین حق‌وردی در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به فضاسازی اصلاح‌طلبان مبنی بر اخراج اساتید از دانشگاه‌ها گفت: اصلاح طلبان برای کار رسانه‌ای خود سوژه کم آورده و رو به دروغ پراکنی آورده‌اند.

نماینده مردم شهریار در مجلس افزود: اصلاح طلبان دو دروغ را درباره اساتید دانشگاه‌ها مطرح می‌کنند که هر دوی آنها کذب محض است، اول اخراج اساتید و دوم خالص سازی دانشگاه‌ها.

حق وردی اظهار داشت: اصلاح طلبان مدعی هستند که فقط اساتیدی که خط فکری دولت سیزدهم را دارند در دانشگاه‌ها اجازه تدریس پیدا می‌کنند و مابقی اساتید کنار گذاشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز اساتید زیادی با گرایشات فکری مختلف در دانشگاه‌ها داریم که همگی مشغول تدریس هستند و آنچه که تحت عنوان خالص سازی در دانشگاه‌ها توسط اصلاح طلبان مطرح می‌شود، کذب محض است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: درباره فضاسازی در بحث اخراج اساتید هم موضوع کاملاً دروغ است و در یک مورد که لیستی از اساتید اخراج شده توسط یکی از رسانه‌های اصلاح طلب منتشر شده بود نام یکی از اساتید دیده می‌شد که در ایام کرونا به علت ابتلا به بیماری مرحوم شده و اصلاً در قید حیات نبود.

حق وردی ادامه داد: ممکن است از برخی اساتید مدارکی را برای استخدام و یا تجدید قرار داد خواسته باشند و او نیز مدارکش را تکمیل نکرده باشد و امکان تدریس پیدا نکند. حتی در مدرسه هم اگر مدارک تکمیل نشود امکان تدریس و یا تحصیل وجود ندارد چه رسد به دانشگاه که از اهمیت زیادی برخوردار است.