طبق روال هر هفته، جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری رشت به منظور پیگیری و بررسی آخرین وضعیت اجرای برنامه ها و پروژه های در دست اقدام شهرداری رشت روز یکشنبه ۱۹ مرداد ماه در دفتر شهردار رشت برگزار شد.

در استان /  این جلسه به ریاست دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت و با حضور معاونین، مدیران ستادی و رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت برگزار شد.

در ابتدای جلسه حاج محمدی شهردار رشت ضمن تأکید بر پیگیری دقیق و سریع پروژه های در دست اقدام، به موضوع نظم و انضباط اداری اشاره کرد و افزود: همه موظف به ثبت ورود و خروج در دستگاه حضور و غیاب بوده و هر کس در این مجموعه به هر دلیلی نسبت به این امر امتناع ورزد، حوزه نیروی انسانی حق پرداخت حقوق و مزایا به آن شخص را ندارد.

همچنین در این جلسه شهردار رشت با اعلام خبر تملک عرصه باقیمانده در مسیر پروژه سرچشمه، از معاونت عمرانی شهرداری خواست تا در اولین فرصت نسبت به اتمام و بازگشایی مسیر اقدام نماید.

شایان ذکر است جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری هر هفته به طور مستمر جهت پیگیری و بررسی روند اجرایی برنامه ها و پروژه ها و امور جاری شهرداری برگزار می شود.