شهردار رشت با بیان اینکه تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام سطح شهر ضرورت دارد، گفت: طولانی شدن پروژه ها نارضایتی مردم را به دنبال دارد. رشتکده، جلسه شورای معاونان و مدیران مناطق پنج گانه شهری ظهر شنبه به ریاست «رحیم شوقی» شهردار رشت برگزار شد. شهردار رشت در این نشست با تاکید بر […]

شهردار رشت با بیان اینکه تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام سطح شهر ضرورت دارد، گفت: طولانی شدن پروژه ها نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

رشتکده، جلسه شورای معاونان و مدیران مناطق پنج گانه شهری ظهر شنبه به ریاست «رحیم شوقی» شهردار رشت برگزار شد.
شهردار رشت در این نشست با تاکید بر اینکه شهرداری ها در خط مقدم خدمات رسانی به مردم قرار دارند، اظهار کرد: در همین راستا و با برنامه ریزی و زمان بندی مشخص تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام باید در دستور کار قرار گیرد چرا که طولانی شدن پروژه ها نارضایتی مردم را به به دنبال خواهد داشت.
وی با بیان اینکه عملیات بازگشایی خیابان ها باید به جد پیگیری و تسریع یابد، ادامه داد: لایروبی رودخانه ها با هدف افزایش سطح مقطع جریان و تسهیل در جریان آب به ویژه در هنگام سیل ضرورت دارد.
 شوقی بر لزوم پرداخت به موقع حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری رشت تاکید کرد و  گفت:چرا که تأمین معیشت کارکنان می‌تواند در خدمتگزاری بهتر به مراجعه کنندگان مؤثر واقع شود.
شهردار رشت در این نشست آیتم های درآمدی شهرداری در سال جاری و برنامه ریزی تحقق بودجه در راستای  انجام پروژهای عمرانی و توسعه شهری را مورد بررسی قرار داد و تصریح کرد: روکش گسترده آسفالت مناطق پنج گانه در سال جدید مورد تاکید است.
وی با تاکید بر اینکه توسعه شهر نیاز به سرمایه گذاری کلان دارد، اضافه کرد: پروژه های سرمایه گذاری کلان در سطح شهر پیگیری شود و باید مشارکت با بخش خصوصی تقویت شود چرا که اعتبارات بخش دولتی و عمومی پاسخگوی ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه اقتصادی نیست.