رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از افتتاح دومین پایگاه اورژانس بانوان در رشت خبر داد. رشتکده،   یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ – دکتر جمشید محمدی- رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از افتتاح دومین پایگاه اورژانس بانوان رشت خبر داد. دکتر جمشید محمدی در همین راستا گفت: […]

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از افتتاح دومین پایگاه اورژانس بانوان در رشت خبر داد.

رشتکده،   یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ – دکتر جمشید محمدی- رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از افتتاح دومین پایگاه اورژانس بانوان رشت خبر داد.

دکتر جمشید محمدی در همین راستا گفت: به منظور خدمات رسانی اورژانسی به بانوان و نیاز ضروری به حضور بانوان کارشناس فوریت‌های پزشکی، جهت امدادرسانی در شرایط بحرانی و اورژانس‌های مربوط به زنان، دومین پایگاه اورژانس بانوان رشت در محل کلینیک شهدای سلامت، افتتاح شد.

رئیس مرکز اورژانس گیلان، افزود: با توجه به استقبال گسترده مردم از اورژانس بانوان و برخوردهای مثبت حضور بانوان در ماموریت‌ها و تسهیل در ارائه خدمت به بانوان، دومین پایگاه اورژانس بانوان افتتاح شد.

دکتر محمدی ادامه داد: به کارگیری  پرسنل مجرب و بانوان تحصیل کرده در رشته‌های فوریت‌های پزشکی، پرستاری و مامایی و همچنین به کارگیری راننده امدادگر خانم، پایگاه اورژانس بانوان گیلان را در سطح کشور منحصر به فرد کرده است .

در پایان رئیس مرکز اورژانس گیلان گفت: امیدواریم شاهد افزایش پایگاه‌های اورژانس بانوان در استان گیلان باشیم و بتوانیم این خدمات را در شهرهای دیگر استان نیز گسترش دهیم.

گفتنی است؛ با راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس بانوان، تعداد پایگاه‌های فعال اورژانس استان به ۸۷ پایگاه رسیده است.